網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月10日 星期一

韓國觀眾嚴選十大恐怖片 《姊魅情深》最驚嚇



【韓流】韓國觀眾嚴選十大恐怖片 《姊魅情深》最驚嚇

2015-08-10 08:00:00



韓國人每年出產多部電影,除咗劇情片、浪漫喜劇之外,佢哋都好鍾意睇鬼片,當中亦都有唔少水準之作。而唔少觀眾都唯獨愛睇鬼片,貪鬼片夠刺激,有時最驚嚇嘅鬼片唔係靠隻鬼突然撲出嚟來嚇人,反而氣氛音樂配搭埋先夠驚嚇。今個月27號就係鬼門關大開嘅日子,大家可以睇鬼片應吓節,而韓國觀眾亦為歷年嚟出色嘅鬼片評分,當中由文根英同林秀晶主演嘅《姊魅情深》就被評為最驚嚇。

由林秀晶同文根英主演嘅《姊魅情深》於2003年上映,劇情係講林秀晶同文根英飾演一對姐妹,有日佢哋被父親帶到郊外別墅住,不過佢哋就唔多鍾意住喺別墅嘅繼母,文根英成日喺半夜都見到鬼,身為姐姐嘅林秀晶知道一切都係繼母做造成,直到有一天佢父親同佢講出真相…..呢部電影韓國觀眾評分為8.69分(最高為10分)。

排第二位係由甘宇成主演嘅《R高地》,觀眾評分為8.69,呢部電影嘅發生地係在一場戰爭中,於1972年嘅越南戰爭中,甘宇成所在嘅部隊喺一場戰爭中全部被殲,僅得佢一個人生還,不過甘宇成成日被噩夢所折磨,此時卻突然傳來原本已陣亡嘅士兵持續發來嘅求救訊息,甘宇成於是再帶部隊前往搜索,恐怖嘅事就由此展開。

而第三位就喺1999年上映嘅《女高怪談2:鬼戀人》,電影由湯唯嘅老公金泰勇執導,並由李英真、朴藝珍主演,觀眾評分為8.36分,故事講一個普通嘅高中女生,一次執到一本日記,令佢發現日記主人就係自殺身亡嘅女同學朴藝珍,接下嚟不幸嘅事件就正展開。

排第四位至第十位就分別為:

第四位:《不相信地獄》主演南相美、沈恩京等,觀眾評分7.88分。

第五位:《突然有一天之三-D-day》主演劉浩琳、金莉娜等,觀眾評分7.64分。

第六位:《時失里2km》主演任昌丁、權正中等,觀眾評分7.63分。

第七位:《奇談》主演金寶京、陳久等,觀眾評分7.47分。

第八位:《突然有一天之2月29日》主演朴恩惠等,觀眾評分7.42分。

第九位:《殺人漫畫》主演李詩英、嚴基俊等,觀眾評分7.24分。

第十位:《廢家》主演申少由、申景善,觀眾評分7.2分。



《姊魅情深》8.69分



《R高地》8.69分



《女高怪談2:鬼戀人》8.36分



《不相信地獄》7.88分



《突然有一天之三-D-day》7.64分



《時失里2km》7.63分



《奇談》7.47分



《突然有一天之2月29日》7.42分



《殺人漫畫》7.24分



《廢家》7.2分

鍾意就快D Share啦!