掃呢頁CODE去手機

2015年8月13日 星期四

曾江:佢衝動啫,冇事,老友到冇得老友 曾江,





其他影片:>>






今日出席《4個小生去旅行》記者會時,謝賢(四哥)出手打曾江(Ken),不過就被胡楓(修哥)擋住,但四哥依然整到修哥眼鏡飛脫,嚇親唔少人。

當事人曾江今日接受電話訪問,講到四哥郁手打佢時,Ken哥話:「(四哥係咪打你呀)老四?佢衝動啫,冇事,冇事。(有冇打到你)冇打到我,佢衝動啫,冇大事。(會唔會告佢打你)告佢?冇咁嘅事,大家朋友,老友到冇得老友,係咁啦。」

問佢係咪同TVB夾宣傳?曾江話:「梗係唔係啦,點會呀。」拍嘢期間拍得唔開心咩?佢就話:「唔係呀,好開心喎,佢份人係咁架啦,我冇怪佢。」以前同四哥拍戲有冇試過嘈交?佢表示:「咁又未試過喎,冇事嘅冇事嘅。」四哥之後有冇打番比你?曾江話:「咁又未喎,佢應該會打嘅,冇事嘅,放心。」

事前大家齊齊食蛋糕 講講下謝賢忍唔住出手
鍾意就快D Share啦!