網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月25日 星期二

蕭亞軒有米男友 爆分訊 蕭亞軒,



【馮仁昭四圍超】蕭亞軒有米男友 爆分訊



其他影片:>>






有米男友冇影 蕭亞軒生日爆分訊

台灣天后蕭亞軒(Elva)噚日踏入36歲,凌晨12時好友喺社交網貼慶生相,雖然係生日嘅大日子,壽星女卻冇扮靚靚慶祝,仲連眼妝都懶得化,搞到個樣好憔悴,更重要嘅係,Elva嘅有米男友Elroy(石正祥)不見蹤影,身邊只有愛犬、楊謹華同男友等20多位朋友陪伴,「雙E戀」傳泛起暗湧。

原來Elroy返咗新加坡陪家人,佢家姐Arissa(吳建豪太太石貞善)前晚喺社交網貼全家福聚餐相,粉絲都擔心兩人感情有變,Elva只留言感謝好友:「我嘴不甜,但這種愛……你們真的有給我surprised到,而且,你們真把我放在心上,不離不棄,謝謝你們。」



■Elva(右三)生日男友冇影,幸有一班好友為佢開生日P。微博圖片



■Elroy於Elva生日當天寧返家陪家人都冇陪女友慶祝,「雙E戀」泛暗湧。互聯網圖片



■楊謹華(左)噚日喺微博貼佢同Elva嘅陳年比堅尼照,祝好姊妹生日快樂。微博圖片

Elva今年生日冇男友喺身邊,相反,另一位台灣女星吳辰君噚日喺微博晒老公為佢搞嘅美人魚生日P,上周五踏入37歲嘅吳辰君,大前年嫁畀內地官二代廖懷南,去年誕下女兒Mia,幸福滿瀉嘅吳辰君留言:「生日當天本想簡單和家人吃個晚餐,沒想到先生和好友們給我安排驚喜派對,很感動喔。」

撰文:馮仁昭

鍾意就快D Share啦!