掃呢頁CODE去手機

2015年8月27日 星期四

數鄧健泓情史!志雲爆李施嬅常致電求助 志雲,李施嬅,李詩韻,鄧健泓,陳志雲,



陳志雲爆鄧健泓同李施嬅拍拖期間,李施嬅成日打畀佢求助。

next 1/1 pre

陳志雲爆鄧健泓戀愛史多籮籮。

next 1/1 pre

陳志雲話鄧健泓同石詠莉依家好Sweet。

next 1/1 pre

鄧健泓同李施嬅此情不再。(資料圖片)

next 1/1 pre

鄧健泓同石詠莉打得火熱。(資料圖片)

next 1/1 pre

左起:原子鏸、李施嬅、龔嘉欣(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陳志雲晚上以盛裝打扮出席活動,談到好友鄧健泓(Patrick)近日跟石詠莉蜜運,他即笑說:「佢(Patrick)真係離晒譜,之前同石詠莉上嚟我屋企食飯,點知佢向我啲朋友係咁介紹女朋友隻碟,唔怪得咁好銷量!」

一直盛傳Patrick會跟女友「拉埋天窗」,陳志雲對此表示:「咁又唔清楚,不過鄧健泓都咁上吓年紀啦,而且佢想生仔嘅。」問到可有傳授他拍拖心得?陳志雲笑說:「邊使我傳授,佢大把經驗,愛一個人嘅時候好愛,然後分開咗好傷心,轉個頭又搵到個好愛嘅,我見過晒啦。」

陳志雲坦言自從原子鏸開始,分別目睹過Patrick多位女友包括李施嬅、龔嘉欣及現任石詠莉,他說:「有啲都成日有搵我申訴,好似當我係申訴專員咁。」問到鄧健泓哪一任女友找得他最多?陳志雲笑說:「李詩韻(李施嬅)搵我求助得最多,Patrick試過同我傾緊嘢佢打嚟,都有畀個電話我聽。」至於問到現任的石詠莉會否這樣?他說:「依家唔使求助啦,佢哋成日都一齊。」

鍾意就快D Share啦!