網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月27日 星期四

孫慧雪認甩拖 狂減十幾磅床戰楊潮凱 孫慧雪,楊潮凱,



「宅男女神」孫慧雪承認已回復單身,喺新劇同楊潮凱有激情床戲。

next 1/1 pre

孫慧雪為新劇勁減十幾磅。

next 1/1 pre

孫慧雪話要行氣質路線。

next 1/1 pre

孫慧雪

next 1/1 pre

擁C Cup豐滿身材的「宅男女神」孫慧雪(阿雪),早前憑無綫劇《四個女仔三個Bar》中「港女」一角獲讚演技。最近,她又被拍得與化妝品牌老闆楊振源約會,惟日前她於微博暗示戀情亮紅燈,阿雪接受《東網》電話訪問時,坦承回復單身,但澄清跟楊生乃好友關係:「感情生活一片空白,啱啱分咗手,依家發覺大家唔同世界,唔可以一齊行到將來。同對方都拍拖三、四年,目前專心工作,期待有個好嘅。(對方有米?)唔係,係正常返office工。(性格不合?)唔想再提。(很傷?)我每次都好認真,所以都很傷,不過近排工作忙,轉移去工作上。」

正拍攝新劇《純熟意外》的阿雪透露,將與楊潮凱有五場親熱及床戲,她指為劇集勁減十幾磅,監製更下令禁食消夜:「有場戲楊潮凱要橫抱我,因為監製唔想佢抱我現青筋,所以要我減肥。(尷尬?)有啲尷尬,因為我哋都熟,但好信任大家,拍前都有傾吓,監製話我要好主動,因為我個角色覺得佢好有型。(有裸露?)唔係好露,可能露吓腿。」劇中,她更會化身「打工王」o靚模着短裙仔。

對於無綫一眾「咪神」彈出,身材fit爆的阿雪笑謂:「我唔夠佢哋嚟,要從另一條路線殺出,我要行氣質路線。(咁講唔驚人哋嬲?)講笑啫,佢哋太強,自己唔夠嚟,所以就收埋。(性感可以急速上位,會試下行性感路線?)咁我考慮吓先,如果公司或劇情需要都會。」不過,她表示從來未去過遊船河,即使游水也會加條褲仔,又自稱「宅女」愛匿屋企睇動漫,認真保守。

鍾意就快D Share啦!