掃呢頁CODE去手機

2015年8月11日 星期二

慣咗被「吊」 文詠珊空中食飯唔驚驚 文詠珊,



文詠珊(Janice Man)話拍戲慣咗吊威也,所以今次被吊空中食飯都唔驚!

next 1/1 pre

JM話似玩過山車咁,慢慢升上去時都有啲怕!

next 1/1 pre

依~好似真係?!

next 1/1 pre

不過JM話一升到上去都OK,睇到雅典夜景咩都抵!

next 1/1 pre

又去睇日落!

next 1/1 pre

今次同朋友去旅行嘅JM,話如果同男友去邊都會好浪漫!

next 1/1 pre

難得有假期,終於一完希臘之旅!

next 1/1 pre

係好靚!個人都好靚!

next 1/1 pre

近期主攻大陸賺人仔的文詠珊(Janice Man)已大半年不在香港,難得完成手上的工作,有個長假期,即安排到一直夢寐以求的希臘旅行,她說:「今次主要去希臘,去咗首都雅典,跟住去咗兩個小鎮Santorini同埋Mykonos,小白屋、陽光與沙灘,真係好靚,我第一次去,好Relax、好舒服,每一日最希望係黃昏日落嘅時間,無論酒店露台、酒店咖啡廳布滿人,坐喺度欣賞日落,真係好靚好靚,喺香港係唔可以做到。」

JM透露今次的旅程最難忘的是在雅典的一頓晚餐,她說:「我未去之前book咗dinner in the sky,呢個係一個集團式,好多大城巿都有做,只有二十幾個人嘅流動餐廳,佢會升你上半空食飯,所以上去時全程都要扣安全帶,慢慢升你上半空,感覺好似坐過山車,以前我有畏高,但因為拍戲成日要吊威也,練到依家唔驚,不過當慢慢升上去時都有啲怕,但停低咗睇到成個雅典嘅夜景,實在太迷人,完全唔再驚,覺得好有趣、好得意,實在太深刻同難忘。(係咪同男友一齊?)唔係,係朋友。(同男友一齊更浪漫?)如果同男友去邊度都覺得浪漫。」

叉電回港後的她,隨即入組拍電影,早前記者於中環巧遇JM與一位女友人在文華酒店飲下午茶,兩人傾得十分投契,不時聽到她們講有關律師的話題,Janice透露最近接新戲飾演大律師,今次是為角色向律師友人取經,做足功課。

鍾意就快D Share啦!