掃呢頁CODE去手機

2015年8月14日 星期五

曾江風騷:揸吓手就算個波唔喺我度 曾江,



謝賢前日在《4個小生去旅行》記者會上邊爆粗邊掌摑曾江,全城食花生睇戲,事件被質疑是宣傳。其實二人積怨已久,有知情人士爆料指他倆拍攝期間已經常出手互推,謝賢多次說:「打你咪打你囉!最多咪上C1!」而曾江昨日被拍得一拐一拐外出,並表明不會主動求和:「個波唔喺我度!」

曾江昨日走路時一拐一拐,他表示面不痛但腳痛,其後他與太太焦姣外出時心情不錯。

曾江與太太焦姣外出時心情不錯。

在前日的記者會上,謝賢激動得出手怒摑曾江,全城哄動。

年屆79歲的謝賢前日在《4個小生去旅行》記者會上,怒摑曾江,打甩曾江的助聽器,連夾在兩人中間的胡楓也飛甩眼鏡,成為全城熱話,猜測是真爆「江」或假爆「江」?

無綫官方澄清指事件並非宣傳伎倆,但據知無綫內部卻有不少員工認為似宣傳居多,因為有知情人士爆料指謝賢與曾江拍攝期間十足大細路,傾偈時興起出手互推,謝賢當時也多次說:「打你咪打你囉!最多咪上C1!」,故爆「江」事件惹來謝賢自編自導自演之嫌,然而曾江現身否認被掌摑是「做戲」。

在下周一播出的《4》首集內容中,謝賢與曾江互動較多,坐飛機及食飯均坐在一起,又以肢體來溝通,不時笑着互推及互窒,更不時搭膊頭扮Friend!但其中一幕是謝賢推着坐輪椅的曾江時發牢騷:「叫無綫唔好請埋啲廢人返嚟」

昨日傍晚六時許,曾江獨自離開寓所,步履緩慢兼一拐一拐,明顯受痛風影響,但見到記者仍保持笑容,問到塊面是否仍覺痛?他笑笑口說:「唔痛,隻腳就痛,我都食咗藥!(謝賢搵你?)冇呀!希望佢撞到我,大家揸吓手就算(打到你塊面?)冇,佢打到胡楓啫,揩到吓我。」心情不錯的他表示沒因此嬲謝賢。對於今次衝突被質疑做宣傳,曾江接說:「今次唔係囉!成件事我都幾驚訝!(仲有冇朋友做?)永遠當佢朋友。(17號去唔去飯局?)請我咪去,但佢唔請,我點去?(主動示好?)做主動嗰個唔係我,個波唔喺我度。(太太擔心你受傷?)有冇咁大件事啊?你哋睇吓佢係發火咁解啫,但有冇全力打?但太太永遠擔心我。」

之後曾江往尖沙咀會合太太與友人晚膳時說:「我都希望係(宣傳手法)!(同謝賢有積怨?)應該冇啩,都係呢次。謝賢唔請我(去飯局),佢應該唔會請我。(佢請晒全劇組?)佢冇叫我呀!(如果請你去唔去?)無謂(唔想再見面?)冇所謂。(問候胡楓傷勢?)當時問咗佢冇事,你睇謝賢當時都唔係好大力打。」

至於謝賢接受電話訪問時不耐煩地說:「有咩好了解啫,都過咗去啦,收線(曾江有冇打番畀你?)仲講嚟做咩啫,唔記得」說罷即收線。

胡楓自認車大炮

胡楓當日曾指事件乃為宣傳節目,但昨日再問他衝突孰真孰假?他竟遊花園說:「我做乜咁老實,你認為係真就真,假就假,冇答案。(你又話宣傳?)我冇講大話呀!但有車大炮!哈哈!」對於謝賢對曾江的多個指控,包括「錄音阻住返歸」,胡楓說:「當日謝賢要錄一段『甩咳』對白,已經錄到忟忟哋,曾江講笑話快啲啦,阻住收工,我估係咁唔開心啩!(謝賢話你挑通眼眉,冇幫曾江推輪椅?)你睇吓片啦,我有推!(信曾江腳痛?)一個人梗有啲病痛。」對於曾江流四小時鼻血,他表示不知流了多久,但笑指應是日日跟謝賢食薯片所致。胡楓希望有機會做和事老,更笑言仍在檢查眼鏡中,若有損壞,會向謝賢索償。

Joe Junior嚇呆

被質疑爆「江」期間為何一直淡定幫記者拎咪的Joe Junior,昨日表示當時嚇呆:「就算手上面拎炸彈我都唔會知,都驚到唔知做緊乜!(宣傳伎倆?)吓!咁我情願係我一個畀人呃,連佢哋都呃埋我,大家係好朋友,想以和為貴。嗰日喺錄音室,我哋四個都有講有笑!」又指謝賢有邀請他出席下周一的飯局,至於謝賢說不邀請曾江,他說:「到依家我真係希望只係一個宣傳,我出街、去焗桑拿,都畀人係咁問究竟係真定係假。」另外,《4》的監製蘇敏儀被問到會否在節目中加插謝賢與曾江握手言和的戲碼,或以旁白交代事件,她指節目不變,因為是旅遊節目,會以原來的形式播出。

文:專案組

採:影視組、追蹤組

曾江昨日走路時一拐一拐,他表示面不痛但腳痛,其後他與太太焦姣外出時心情不錯。

曾江與太太焦姣外出時心情不錯。

在前日的記者會上,謝賢激動得出手怒摑曾江,全城哄動。

鍾意就快D Share啦!