網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月8日 星期六

徐子珊傳離巢 無線全台花旦荒 Bosco力撐TVB人工 Bosco,徐子珊,TVB,子珊,黃宗澤,



(綜合報道)(星島日報報道)黃宗澤(Bosco)、鍾嘉欣及朱千雪等昨日出席劇集《警犬巴打》開鏡拜神儀式,Bosco與嘉欣劇中有不少親咀戲,拍照時,二人索性隔住 果嘟嘴,嘉欣又餵Bosco食提子,狀甚親暱。文:游艾維 圖:朱偉彥

  近日有傳徐子珊不續約TVB往外闖,曾合作拍了不少劇集的Bosco坦言未有留意,談到TVB鬧花旦荒,他說:「仲有好多女呀!」不過力捧的新晉小花就愈來愈年輕,他笑說:「都好 ,年紀輕一 都無所謂,娛樂圈唔係好大 ,保持良好關係就可以,簽唔簽約都唔重要。」

  對於曾志偉指TVB人工低才致藝人流失,Bosco即力撐:「TVB畀我人工好高喎,我對工作從來唔睇錢,最重要係開心。」

  願跟兩「男友」拍劇

  另外,已經三度與Bosco合演情侶的嘉欣,表示今次二人有不少親咀戲,她說:「都係蜻蜓點水式,(嫌唔夠喉?)夠喇。」對於有指TVB為谷收視,不惜安排嘉欣夥拍兩大緋聞男友伍允龍及陳展鵬一同拍劇,對此嘉欣強調沒此事,問若真的話,會否抗拒?「如果有工作做,都無得抗拒,公司安排的話,咩都要做,尊重合約精神。」

  談到子珊傳聞不續約,問嘉欣可想向外闖?她說:「TVB係一個好好 平台、訓練中心,若果外面有唔同機會,而緣分及Timing又 的話,我都唔抗拒。」另外,有畏高的朱千雪稍後會於天台拍攝吊威 戲分,為免弄瘀身體,她會多穿幾條褲。

  ■可能真的鬧花旦荒,見Bosco昨為新劇宣傳,隔住個 果咀嘉欣,心急為TVB挽留人才乎?

  ■千雪(左)稍後會在天台吊威 ,她決定多穿幾條褲。

  ■嘉欣回應若跟伍允龍(圖)、陳展鵬拍劇,都要頂硬上。(資料圖片)

  ■繼杏兒、阿佘後,傳聞子珊一樣不續約T V B往外闖。(資料圖片)

  娛樂

鍾意就快D Share啦!