網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月12日 星期三

出完寫真做社工  DSE 24分𡃁模 口才搭夠入理大 [FACE - 429 - 大專校園] 𡃁模,MF,



Koei之前做𡃁模試過俾狂迷摸胸:「我覺得好委屈,喊住咁同前經理人投訴,點知佢反應勁冷淡,仲同我講『你遲啲就會慣』,其實做𡃁模唔易,有苦自己知!」

U花 U草

出完寫真做社工  DSE 24分𡃁模 口才搭夠入理大

胡可欣( Koei)

19歲

理大

應用社會科學系(社工)

Yr.2

自 4歲起 Koei已經同媽咪相依為命,而且 Koei媽咪喺 18歲時都試過自掏腰包拍性感寫真,難怪兩母女同聲同氣。

現讀理工大學應用社會科學系(社工) Yr.2嘅胡可欣( Koei),自 4歲父母離婚後,一直跟媽媽同家姐相依為命。除咗屋企人, Koei見得最多嘅係社工,亦因為覺得社工好好人,感動到 Koei立志要成為一名社工。讀緊社工嘅同時, Koei竟然又係一名𡃁模,上月書展佢仲推出咗一本性感寫真。𡃁模騷身材,社工賣專業,角色似乎好矛盾喎!

Koei卻有信心稱:「反正我諗住畢完業都唔會 keep住做𡃁模,同埋我又唔係做咗啲唔見得光嘅嘢,使乜驚喎!況且我冇其他𡃁模露得咁激,我媽媽仲好「十卜」我拍寫真,佢睇完我啲相仲話趁後生就影多啲靚相,一啲反感都冇!」

雖然 Koei鍾意做𡃁模影靚相,但從來都冇忘記過自己做社工嘅志願, DSE以 24分考入理大社工, Koei話其實掹車邊:「我 24分入理大社工其實算最低分嗰個,其他同學都有 25、 26分,不過我諗我 group interview表現好啩。」以前有社工姐姐「天使下凡」幫過自己,咁將來會唔會步其後塵,做中學或邊青社工? Koei竟然擰頭:「我想做老人家範疇多啲,因為比較易,佢哋只要多啲愛心同關顧就已經好滿足。相反青少年好反叛,單親家庭又經常要接觸家長,我資歷仲淺,我冇乜信心同人生經歷,驚自己說服力唔夠,等我出嚟做耐啲先」

其實 Koei平時最愛睇網絡小說,小姓奴嘅《壹獄壹世界》係佢至愛,不過佢就話自己唔係高登絲打。

雖然 Koei接受性感程度較高,但佢底線同大部分女仔一樣都堅持三點不露, Koei:「驚返唔到轉頭,始終我仲要做社工。」

撰文:彭家駿

攝影:范仲良

鳴謝: MegaSea Ltd.

鍾意就快D Share啦!