網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月11日 星期二

大台鬧意淫 E奶港姐陳偉琪擘脾相被河蟹 陳偉琪,港姐,



早排「美心妹妹」Celine因為寫真集內刊載擘脾、露出底褲等相片,引來風波,不過同樣嘅pose發生喺落選港姐陳偉琪(Vicky)身上又有咩效果呢?早兩日陳偉琪就喺自己instagram post左張喺樓梯級擘脾相,並留言「看書拉筋,是常識吧。」相中著住超短熱褲邊睇書邊擘脾嘅佢比堅尼位置型態清晰可見,加上美圖特效後令到相片反差效果更明顯有啲污漕漕嘅感覺!相片上載一個鐘就已經有差唔多200人like,但據知有大台工作人員睇完個post即刻打畀Vicky鬧佢張相意淫,嚇到 Vicky即刻delete張相!

曾經喺13年選過港姐嘅陳偉琪,參選當時已經憑驕人身材成為焦點,雖然最後落選,但簽約大台嘅佢擁有E奶身材,再配上迷人酒窩,堪稱「港版蒼井空」,睇番Vicky個instagram,佢周不時都毫不 息大哂身材,最近仲成為大台嘅新紮咪神,成功迷倒宅男!不過都喺果句,下次post相前真係要留意清楚囉!
Vicky最近仲成為大台嘅新紮咪神,成功迷倒宅男!
鍾意就快D Share啦!