網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月12日 星期三

肥得開心 大台唔珍惜 開餐廳鋪路 苟芸慧:錢買唔到快樂 [FACE - 429] 苟芸慧,MF,



苟姑娘 6月拍完《 EU超時任務》即離開香港,去珠海狂操車,連該劇煞科宴都冇去。當時肥嘟嘟未修身,但五官仍然標緻。

真面目

肥得開心 大台唔珍惜 開餐廳鋪路 苟芸慧:錢買唔到快樂

大台小生花旦個個唔想留低,有吸金力嘅北上,就算留低亦諗緊出路,好似因為甲狀線問題而被逼停工嘅苟芸慧,最近同大台請咗幾個月假,養病之餘,仲玩賽車勁炒幾乎冇命!

除咗賽車,原來苟姑娘仲過緊老闆娘癮,她與友人合資的餐廳已開業兩個月添!至於會唔會再拍劇,佢就話唸下先,仲話:「錢買唔到快樂!」其實買到㗎!苟姑娘!

最後回憶

苟姑娘喺微博話「最後僅剩的美好回憶」,好似想離巢咁喎,不過佢話真係慎重咁考慮緊。

32歲苟芸慧原本靚絕大台,自 13年開始因甲狀綫問題,身形體重勁升,苟姑娘為此被迫減產,最近拍完新劇《 EU超時任務》又再消失,原來她向大台請假數月休息。上月尾神奇地出現珠海賽車場,參加太陽娛樂舉辦的蓮花盃賽事,更發生炒車意外。

炒車冇驚過

炒車好彩冇傷身,但苟姑娘未驚過,已考獲賽車牌的她更表示想成為賽車手,據知她已經揾咗私人教練,嚟緊幾個月會特訓,她以 WhatsApp回覆說:「其實我唔驚,雖然有人話我知,我架車翻咗 4周半,但我嗰刻仲想將架車揸番跑道繼續比賽,好想 11月落場比賽!已經攞到國際賽車牌喇,但要練習多啲先得,同埋玩賽車都幾貴㗎!哈哈!」苟姑娘唔只想做賽車手,原來呢幾個月更同朋友夾份開餐廳,她說:「已經開咗㗎喇!其實都係同人夾份,呢啲遲啲先講啦。」

其實早於 6月時苟姑娘喺微博上載《 EU超時任務》劇照,更寫上「最後僅剩的美好回憶」,好有離巢的味道。對於離開大台,苟姑娘就話要諗得詳細啲,她說:「我好認真咁考慮,因為錢買唔到快樂,只係想揾個明白我嘅人。」苟姑娘追求心靈滿足,真係花旦中罕有。

苟姑娘喺衝綫最後一圈,炒車凌空翻騰 4周半落地,佢事後話唔係好驚喎。網上圖片

苟姑娘架車炒到上天再跌落地,佢都只係頸部有少少擦傷,之後仲搭船返香港,認真犀利。

苟姑娘其實愛美食,不過自從甲狀腺問題,已經食得好清淡,更好少自拍食嘢相。網上圖片

郭富城出名愛賽車,問到苟姑娘有冇請教車神城城,佢就冇答《 FACE》

炒到咁大鑊,苟姑娘仍想再挑戰珠海賽道,勇氣可加。網上圖片

苟姑娘同胞弟感情好,嚟緊賽車訓練,胞弟會同佢一齊操,隨時一齊上陣。網上圖片

WhatsApp回覆

唔開心

我會慎重考慮,錢唔能夠買快樂,我只係想有人明白我!

餐廳已開

餐廳已經開咗張兩個月啦,將會開更多,因為有唔少投資者。

做生意先發達

苟芸慧諗定後路做賽車手兼餐廳老闆。其實大台唔少小生花旦都有副業嘅,靠大台雞碎份糧?等死咩!

楊秀惠喺大台上緊位,上年開始代言意大利護膚品牌 That's So,仲做埋香港代理添!網上圖片

胡杏兒同設計師姚子裕夾份開婚紗店「 KEVOLIE」,週一已開業,傳年底結婚嘅佢,件婚紗都唔使揀!

黃宗澤上年喺九龍城開蠔吧「 Oystermine」,唔少明星幫襯。網上圖片

陳豪出名咖啡王子,之前大馬開唔成咖啡店,並傳將會喺香港開鋪,每日試飲 40杯咖啡!網上圖片

鍾意就快D Share啦!