網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月12日 星期三

陳凱琳港鐵晒長腿 [FACE - 429] 港鐵,陳凱琳,凱琳,MF,



呢個短褲仔又搭緊港鐵嘅 Grace,簡直係市民嘅福利。

全知言

陳凱琳港鐵晒長腿

自從選完港姐,即被大台力捧嘅陳凱琳( Grace)新聞不斷,一來部部劇都有佢份啦,二來同鄭嘉穎離奇撻着,確係幾有娛樂性嘅!雖然新聞纏身,但 Grace仍然好親民。

本月一日, Grace離開大台坐港鐵,一對長腿都好養眼,期間不斷講電話、覆短訊,唔知係咪同嘉穎傳情呢?之後雖然發現咗全知言影佢相,不過 Grace仲笑住打招呼,總之就任影唔嬲,但最緊要靚!如果多啲藝人係咁嘅性格,娛樂圈就少好多無謂衝突喇!

全程喺港鐵只係短短 10分鐘,佢就玩足 10分鐘電話,莫非同嘉穎傳情中?

堂堂一個港姐冠軍,當街晒長腿,小心嘉穎呷醋喎!

雖然發現咗全知言,但 Grace好 nice咁揮手,真係親善大使喎!

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:mailto:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!