掃呢頁CODE去手機

2015年8月2日 星期日

周嘉儀fb被偽冒 粉絲中招被騙6位數 周嘉儀,嘉儀,



【騙徒手法層出不窮】周嘉儀fb被偽冒 粉絲中招被騙6位數

2015-08-02 15:55:00



嘉儀BB喺facebook指有人冒充佢開facebook同微博account騙財!(周嘉儀facebook)

近期香港接連發生騙案,騙徒手法層出不窮,有人冒認內地公安電話騙財、亦有人冒認「民政事務局主任」嘅電話,騙取市民提供個人資料行騙。就連前新聞主播周嘉儀也被人冒名喺fb同微博開account,扮佢問粉絲借錢,有人不幸中招被騙6位數字的金錢!

噚晚嘉儀BB喺fb向網民提出重要提示:「剛收到朋友訊息話兩個叫Gary Au 同Rainie Liu的人冒充我fb到處借錢詐騙!現嚴正聲明這兩人同本人完全無關,大家千萬不要上當!詐騙行為太過分!大家絕對要小心!有甚麼疑問先inbox我問清楚,不要上當。」嘉儀BB仲貼圖教大家分真假,正式嘅fb名以「Venus Chow周嘉儀」,騙徒就用咗佢張相,偽冒咗一個叫「Ka Yee Chow」嘅fb嚟招搖撞騙。

搞到粉絲有金錢損失,嘉儀BB覺得好無奈,接受《蘋果》電話訪問時表示:「我只係知道有人開咗啲假賬戶,用我嘅名義向佢哋(網友)借錢,聽聞真係有網友真係攞咗出嚟,個粉絲已經過戶仲keep咗入數紙,佢應該會報警,我覺得真係超級過份!所以我要重申番我嘅account得呢一個,都想呼籲網民如果發現我嘅假account,請喺我嘅fb度報告。」問嘉儀會否親自報案?佢就話:「因為佢點樣用我個名義去呃人,佢哋中間嘅細節我真係唔知,所以我諗唔係好啱我去報警,我都唔知我應該點做,只係可以提醒大家。」



嘉儀BB呼籲fans小心。(資料圖片)



只有呢個「Venus Chow周嘉儀」係offcial facebook,亦都冇開微博㗎。(周嘉儀facebook)



嘉儀BB呼籲fans小心,提防騙案發生。(周嘉儀facebook)



嘉儀更Post了騙徙所偽冒嘅fb。(周嘉儀facebook)



用咗佢張相同以「Ka Yee Chow」開fb戶口,大家小心,係偽冒㗎!

鍾意就快D Share啦!