掃呢頁CODE去手機

2015年8月15日 星期六

女友妙計禁慾 張致恒勒住道氣靠FF! 張致恒,



女友用妙計禁慾,張致恒認勒住道氣,仲話有幻想同遐想過!

next 1/1 pre

莊端兒身材惹火!

next 1/1 pre

莊端兒大讚男友忠誠兼有上進心!

next 1/1 pre

張致恒見到莊端兒着三點式即「燥」意大發!

next 1/1 pre

因為真係好性感~WOW~

next 1/1 pre

張致恒同莊端兒愛得甜蜜!

next 1/1 pre

仲有計劃結婚喇~

next 1/1 pre

2013年珠寶小姐季軍莊端兒(Xenia)擁有令人羨慕的32D Big爆身材,在今期《好報》中她更大方穿上性感三點式做專訪,令人大飽眼福!她現時跟男友張致恒(Steven)打得火熱,但由於兩人同屬基督教徒,故兩人拍拖以來一直都堅拒婚前性行為,訪問中她更自爆有一套妙計,包括不同居、拉朋友撐場等,令兩人成功禁慾!

大讚男友忠誠兼有上進心

《東網》記者就此致電Xenia,她坦言因兩人都是虔誠教徒,故就算同床睡覺也沒有「曳曳」,她亦謂雖然兩人拍拖年多,但極少同床睡,問到之前幾度一同旅行都成功「守貞」,她透露:「去旅行都攰啦。(佢有冇要求過?)冇,咁樣(婚前性行為)真係會Sweet啲咩?」她亦表示兩人有計劃結婚:「但暫時搵錢為先,我都想快啲,希望三年內會結婚,因為我老啦。(使唔使要求佢有樓先結婚?)一齊搵錢啦,兩人結婚唔會計較,總之我哋目標一致。」她亦坦言雙方已見家長,又不忘大讚男友忠誠兼有上進心。而講到Steven在網上大晒攬Xenia的恩愛照,她笑言:「因為嗰日佢拍完劇返屋企,覺得個造型好靚仔,所以就捉住我影相。」

Steven「燥」意大發

至於男主角Steven亦透過電話回應《東網》,講到他曾表示呷醋女友穿三點式,因覺得會被人睇蝕,問到他可有看今期《好報》女友三點式專訪,他即「燥」意大發:「今朝起身睇到啲相睇到眼都大,不過冇計啦,做嘢嘛,阻止唔到佢,我都有叫佢自己衡量着幾多。(呷醋?)我唔係佢經理人,如果係,我會叫佢日日着樽領!」他亦坦言看到相片心裏不好受。至於談到禁慾話題,問到跟女友同床睡時可感到勒住勒住,他即笑言:「勒住道氣,不過總之睇自己個心,個心點行為就點。(自己控制到慾念?)睇自己想唔想啫。(有冇試過幻想?)唉,唔好要我答呢啲問題,好辛苦呀!」之後他亦坦言有幻想過:「我都係男人,女友又咁惹火,有幻想同遐想過,但都會盡一切能力去控制(慾念)。」他亦表示會尊重女友,兩人亦不會控制對方太多。

鍾意就快D Share啦!