掃呢頁CODE去手機

2015年8月30日 星期日

重點有誤 G.E.M. 天女獸超好身材 生活+趣聞,G.E.M.,G.E.M,鄧紫棋,



放心,只「G.E.M.」不同彼「G.E.M.」,文青要講嘅唔係紅到上宇宙嗰個,而係Megahouse旗下,專出女性向Figure嘅「G.E.M. シリーズ」。咁咩為之「女性向Figure」呢?其實就即係以男角色為主,而且造功特別精美,好似《銀魂》系列咁,就全部都整到好靚仔。





咁又話說《數碼曼龍Tri》又就黎開播,「G.E.M. シリーズ」亦都食住個勢推出八位被選中嘅細路以及相應數碼獸嘅Figure,其中六個都已經截咗預訂,淨返最後嘅「阿武X天使獸」同「小光X天女獸」(預定至10月上旬截止)。而其中阿武、小光同天使獸都冇咩問題…





但個天女獸呢…





喂?又話係女性化?呢個身材合理咩?放喺小光隔離算係咩意思?佢個胸大過小光個頭喎!22cm高、賣12528Yen(約815HKD)…我…我…我覺得隻天女獸好性感我算唔算係變態……

鍾意就快D Share啦!