網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月7日 星期五

犯眾憎賴宣傳人員冇交帶 G.E.M.炒人卸責 G.E.M.,,G.E.M,鄧紫棋



犯眾憎賴宣傳人員冇交帶 G.E.M.炒人卸責



其他影片:>>






犯眾憎賴宣傳人員冇交帶 G.E.M.炒人卸責

鄧紫棋(G.E.M.)和她的經理人張丹曾經公開指摘香港傳媒稱她不合作、遲大到、講大話,腰斬香港傳媒的訪問!兩個月前G.E.M.到灣仔會展舉行音樂會,完騷後更未有接受任何訪問就離去,與傳媒關係持續僵持。前晚G.E.M.跟緋聞男友馮允謙欣賞方大同個唱時,竟停低受訪自爆公司重整,指有人沒手尾和沒交帶,使得過去發生很多誤會,換言之,不做訪問和遲到都不關她的事,是其他人的事,將責任推得一乾二淨。

鄧紫棋自去年參加《我是歌手2》成名後,事業一帆風順,卻恃寵生驕,不少報道都指她要求多多扮大牌自抬身價,加上經理人張丹態度差,不懂得跟傳媒溝通,負面新聞接踵而至。一直借故拒絕香港傳媒訪問的G.E.M.,前晚到灣仔欣賞方大同演唱會時,卻罕有接受香港傳媒訪問,又主動解釋6月時新城音樂會後未有受訪原因,她說:「新城個演唱會唔做訪問唔係我決定㗎,嗰陣我有問過點解唔做訪問,佢哋話已經安排好晒,我問嗰陣係個騷嘅前一日。我已經同公司講要重整公司嘅人員,𠵱家已經重整咗,有個新女仔返工,我覺得所有嘢details好多。」據知G.E.M.所指的新員工之前任職化妝品牌Maybelline公關。



■G.E.M.前晚現身方大同演唱會,在沒有經理人和助理陪同下主動受訪及表示公司人手重整。



【打孖責港媒】

■G.E.M.自《我是歌手2》後爆紅卻接連出了不少是非,包括拒絕傳媒訪問、遲大到、堅持唱自己歌被飛出節目等,都與宣傳人員不負責任扯不上關係。



【派曲奇遲到】

自薦新員工

G.E.M.又相信是其他人出現問題,有問題的亦已經「被失蹤」,她說:「有一啲比較有問題嘅工作人員,𠵱家已經唔喺我哋公司喇。」究竟「被失蹤」的人有甚麼問題?G.E.M.說:「我聽番好似係唔聽電話,冇交帶呀。」炒人之後,G.E.M.覺得可以重新出發,她說:「其實我已經ready好要做訪問,我覺得要面對面。」是否想跟香港傳媒重修關係?她說:「我覺得最重要係彼此尊重,我都想身邊嘅人同我合作係會開心嘅。咁多誤會,我覺得只要我哋嗰邊可避免任何嘢發生,咁就最好啦,咁𠵱家新嚟個女仔係我介紹畀公司,佢係一個好開心嘅人。」



【堅持唱新歌】



【鬆人拒訪問】

■6月時G.E.M.演出新城音樂會,騷後沒做訪問便離開。

學特首口吻

最後G.E.M.用梁振英最愛的雙重否定語式,回應記者以後會否不接受訪問,她說:「應該都唔會,我可控制嘅情況下係唔會。」G.E.M.唱片公司發言人昨日則表示任何一間公司在不同階段,有人加入,也有人另覓新方向,新的開始是希望保持一個互相尊重的良好溝通。

G.E.M.用炒人一招卸責,高登瓊姐和網友對此有微言,瓊姐昨在facebook留言:「個社會有咁多問題?咪換咗個民政事務局長佢囉,咪換咗個公務員事務局長佢囉。佢唔會諗吓社會核心出現咗乜問題,然後先對症下藥囉。」也有網民說:「為咗唔好俾人話自己錯,第一步就先下手為強,話咗人錯先。」此外,G.E.M.和Avril Lavigne及Demi Lovato為卡通音樂電影《史力加》配音,她聲演睡公主。

採訪:盧妹

攝影:沈健程



■G.E.M.(右)和緋聞男友馮允謙之前一齊行街,前晚一齊睇騷。



■方大同演唱會邀請了茜拉做嘉賓。

鍾意就快D Share啦!