掃呢頁CODE去手機

2015年8月20日 星期四

iPhone用家等到了!網頁版WhatsApp有得用 生活+趣聞,iPhone,WhatsApp,





其他影片:>>






WhatsApp iPhone用戶,終於可以用到網頁版以後就算用Desktop或Notebook,都可以用到你一直用開嘅WhatsApp帳號。

想開始使用WhatsApp網頁版,必先將WhatsApp更新做最Update版,然後將手機與電腦進行配對,方法如下:

1:使用電腦的瀏覽器訪問 http://web.whatsapp.com

2:在手機上開啟 WhatsApp,前往到 選單>WhatsApp Web

3:掃描電腦上的 QR 條碼

得咗!

不過,根據WhatsApp慣例,新功能多數會分批向用戶開放,所以如果你手機未見有「WhatsApp Web」呢個選項,請耐心等多陣。

咪住,為免你電腦用WhatsApp用得太開心,唔記得手機WhatsApp都係用梗數據去收發Message,所以建議用梗WhatsApp網頁版時,都保持手機Wi-Fi網絡連線。

掌握財經生活資訊,即Like「蘋果ATM」fb專頁

http://fb.com/appledailyatm

WhatsApp Web網頁 蘋果記者手機截圖
鍾意就快D Share啦!