網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月25日 星期二

準新娘Lady Gaga繼續重口味 Lady Gaga,



Lady Gaga作風我行我素,對大衆眼光一於少理,今次怪獸媽媽喺婚前再下一城!說的是飛船巨人Carine Roitfeld主理《CR Fashion Book》9月嘅雙封面,有經典白同叛逆黑新娘造型,甚至化妝都一反常態(即是落番地面啦),拜拜大戲厚妝!封面題為「Classic Eccentric」,完全係為呢位準新娘而設!當然訪問圍繞佢嘅處女劇《American Horror Story: Hotel》,Tony Bennett嘅爵士音樂合作同之後嘅音樂大計。不過,我諗讀者比較想聽佢同甜心Taylor Kinney嘅相處之道。

撰文:Carmen Yuen

圖片:網上圖片
雖則話新娘造型,但怪獸媽媽依舊劇烈!甫士重口味!
懶理輿論壓力,兩口子經常大曬恩愛!
曾多次被誤傳懷孕,主角終於趁個唱開腔否認,大叫:I'm just almost f**king 30,更話唔係零碼就唔代表係有BB!
鍾意就快D Share啦!