掃呢頁CODE去手機

2015年8月18日 星期二

港姐任你Like終極決戰 自製短片搶票! 港姐,



港姐任你Like終極決戰 自製短片搶票!

《2015香港小姐競選》如箭在弦,《東網巨星》App全力支持!並於Facebook內舉行為期約一個月的《港姐任你Like》,收集民意推選百分百「民選港姐」!投票順利進入第三階段「最佳自編自導自演」,歡迎網民繼續畀Likes!而第二階段「最腦筋急轉彎」投票結束,暫時以(1)麥明詩、(3)羅丹虹及(10)陳靜儀繼續遙遙領先。

本屆港姐總決賽將於本月30日舉行,12位準港姐連日來繼續出席各大小活動爭取曝光拉票,而緊貼所有熱爆娛樂新聞的《東網巨星》App於Facebook內舉行的港姐第三階段投票「最佳自編自導自演」昨午正式啟動,歡迎各位「巴絲」就一眾準港姐為《東網巨星》App獨家精心自編自演的短片進行投票,大家覺得邊位佳麗短片最精彩、最啜核、最令人一見難忘,就可以立刻click入Facebook繼續like爆佢!(相關連結:【 http://on.cc/MISSHK2015 】)

(10)陳靜儀票數被超前

至於第二階段的「最腦筋急轉彎」投票,昨午已順利完成,賽果仍以大熱的麥明詩以509個Likes當上冠軍、亞軍羅丹虹獲432個Likes,而季軍陳靜儀則有306個Likes。值得注意的是,這回合羅丹虹成功反超前上回合的亞軍陳靜儀,所以說鹿死誰手絕對是未知之數,三個階段投票都係獨立運作,但總票數會直接影響本屆「民選港姐」的賽果,一眾佳麗記得要繼續加油呀!

麥明詩雖然連贏兩次,但正專心準備決賽的她亦不敢鬆懈,落力向粉絲拉票。
  • 麥明詩雖然連贏兩次,但正專心準備決賽的她亦不敢鬆懈,落力向粉絲拉票。
成功「升呢」的羅丹虹希望向支持者展示最自然的一面。
  • 成功「升呢」的羅丹虹希望向支持者展示最自然的一面。
陳靜儀落足心機拍短片,希望可以在第三回合的投票反超前。
  • 陳靜儀落足心機拍短片,希望可以在第三回合的投票反超前。

憑啜核金句「毛髮與生俱來,今次百密一疏,係一個教訓,都係經驗!」回應早前被指走光的麥明詩,於「最腦筋急轉彎」投票內勝出,可謂實至名歸。她得悉自己有509個Likes即笑答:「好開心,多謝網民對我嘅支持,希望繼續畀Likes,大家嘅支持絕對係我嘅強心針。(有信心做到『三連冠』?)梗係想啦,不過順其自然,我都要專心準備總決賽。其實我有睇網民嘅留言,好似佢哋叫我講嘢淡定啲,我依家就改進緊。」

麥明詩對飲食好有研究,連咩芝士應配咩先好食都好清楚,但最估唔到原來佢係搞爛Gag高手!
  • 麥明詩對飲食好有研究,連咩芝士應配咩先好食都好清楚,但最估唔到原來佢係搞爛Gag高手!
較重磅的馬詩晴的短片內容都同做運動有關,仲示範咗點樣可以邊做運動邊自拍!
  • 較重磅的馬詩晴的短片內容都同做運動有關,仲示範咗點樣可以邊做運動邊自拍!
羅丹虹為表達對家人嘅謝意,特登請媽咪去食自助餐,但到底想增肥定係減肥呢?
  • 羅丹虹為表達對家人嘅謝意,特登請媽咪去食自助餐,但到底想增肥定係減肥呢?

(9)郭嘉文包尾唔失望

第二階段由亞軍跌落季軍的陳靜儀則表示:「多謝支持。(排名跌咗?)咁我有信心第三階段可以升番上嚟嘅,因為條片我好畀心機去拍,希望大家多啲留意啦。」「升呢」的羅丹虹則表示:「多謝《東網》朋友嘅支持。我本身唔係一個有才藝或特別有自信嘅女仔,所以好珍惜每位朋友嘅支持。(發覺自己口才好咗?)我講嘢冇自信,但依家發現表現自然就最好。」

龐卓欣為拉票,特登出動兩隻狗仔獻技娛賓。不過重點係佢個甜美笑容真係100分!
  • 龐卓欣為拉票,特登出動兩隻狗仔獻技娛賓。不過重點係佢個甜美笑容真係100分!
林凱恩就靠晒廚藝突圍,雖然手勢唔太專業,但勝在賣相吸引,盡顯賢淑一面。
  • 林凱恩就靠晒廚藝突圍,雖然手勢唔太專業,但勝在賣相吸引,盡顯賢淑一面。
吳慧堯竟然將重點放喺杧果糯米糍度,仲清楚將製作步驟列晒出嚟,但竅妙喺邊呢?
  • 吳慧堯竟然將重點放喺杧果糯米糍度,仲清楚將製作步驟列晒出嚟,但竅妙喺邊呢?

(9)郭嘉文得51個Likes「包尾」,她笑謂:「冇失望,但希望愈戰愈勇。(點樣練口才?)每朝睇多啲新聞,同埋喺嚟緊嘅港姐節目內表現最真誠嘅一面。」而本身算是熱門的(4)龐卓欣兩個回合投票依然三甲不入,她表示:「可能暫時啲觀眾對我嘅認識都係表面,嚟緊周末會有港姐嘅特輯推出,或者觀眾睇完會對我有唔同嘅睇法呢。」

吳佩欣搵埋成班朋友齊齊拍片,不過佢班朋友就似乎「倒米」多過幫手!
  • 吳佩欣搵埋成班朋友齊齊拍片,不過佢班朋友就似乎「倒米」多過幫手!
程莉欣原本話帶我哋去校園行吓,但突然去咗個不知名嘅地方煮嘢食,夠晒無厘頭
  • 程莉欣原本話帶我哋去校園行吓,但突然去咗個不知名嘅地方煮嘢食,夠晒無厘頭
郭嘉文同朋友玩「2015年香港小姐飲食冠軍」,最勁係佢哋喺火鍋店搵素材做后冠,創意十足。
  • 郭嘉文同朋友玩「2015年香港小姐飲食冠軍」,最勁係佢哋喺火鍋店搵素材做后冠,創意十足。
陳靜儀喺分幾鐘嘅短片中,竟然去咗四個地方,仲做好多嘢,完全展現咗佢時間管理嘅能力。
  • 陳靜儀喺分幾鐘嘅短片中,竟然去咗四個地方,仲做好多嘢,完全展現咗佢時間管理嘅能力。
楊苡汶同好多佳麗一樣都係整嘢食,但勝在估你唔到,佢試食完後,竟然出現一個變速奇景!
  • 楊苡汶同好多佳麗一樣都係整嘢食,但勝在估你唔到,佢試食完後,竟然出現一個變速奇景!
減磅成功的朱嘉莉勝在夠pure夠true,將樂天知足嘅性格,同正能量完全釋放出嚟。
  • 減磅成功的朱嘉莉勝在夠pure夠true,將樂天知足嘅性格,同正能量完全釋放出嚟。
  • 放大圖片
  • 放大圖片
  • 放大圖片

文:影視組

鍾意就快D Share啦!