掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

「M Club」陳瀅出「圖像文學」 全裸影相見紅 陳瀅,



【短片】【半裸全裸‧都是文學】「M Club」陳瀅出「圖像文學」 全裸影相見紅

2015-08-21 20:41:00



其他影片:>>






【全裸影相見紅】收柏豪棉花球花束 「舞孃」陳瀅:以為祝我似M巾咁紅

陳瀅推出嘅圖像文學新書《半透明的舞孃》,今日就喺中環舉行簽名會,周柏豪、王敏奕同及賴慰玲等等都有嚟撐場,而陳凱琳同劉佩玥等就拍片支持。

依家係女性衞生用品任代言人嘅柏豪,今日就送咗棉花球造成嘅花束畀陳瀅,喻意對方如棉花般pure,星途亦能如棉花一樣有彈性,點知陳瀅收下花束之後,竟然話:「我以為你話祝我好似M巾咁越嚟越紅!」令全場爆笑。

喺訪問入面,陳瀅透露拍攝嘅時候,有三大場景令佢好難忘,佢話:「其中一個係全裸同啲仙人掌一齊影,當時清咗場,得番啲女性工作人員喺度,影到最後都有畀仙人掌拮到個背脊流血,所以可以用柏豪啲棉花喇。」

陳瀅話今之全裸係最大膽嘅嘗試,問到喺側邊嘅柏豪有冇睇過本書,佢就話:「睇咗少少,返去再細心啲睇,因為佢有文字嘅。」對於陳瀅公司欲替她再出寫真,並欲找柏豪充當攝影師,柏豪表示:「冇所謂,我俾人影得多,都想影返人,同埋自己都鍾意影相。」至於會否再要求陳瀅全裸拍攝?柏豪即謂要當計劃落實後再討論。



陳瀅話畀仙人掌拮到。









(攝影:沈健程)



陳瀅以為柏豪祝佢好似M巾咁紅。





王敏奕同及賴慰玲都有嚟到撐場。







原圖嘅tone唔係咁樣,呢張係校光咗嘅…so sexy



貓貓你搶晒鏡喇



嘩…陰影位…

鍾意就快D Share啦!