網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月25日 星期二

薛凱琪火辣MV 吊帶濕身超噴血 薛凱琪,





其他影片:>>






薛凱琪12年出過一隻MV,不嬲都唔係賣性感嘅佢,竟然着tub top低胸兼露腰上陣,以為呢個係佢底線?再激啲嘅都仲有呀!

吊帶低胸,仲要落埋水,即刻濕晒……啲頭髮!平時見薛凱琪平平無奇,估唔到一玩水就有睇頭,連披毛巾都噴血過人。不過落水其實一啲都唔好玩,薛凱琪飲晒泳池水,耳仔又痛,最幸福就係個蛙人啦。「每一次我浮上水,我都攬住個蛙人,工作人員笑我好似搵到真愛咁,仲逼我同蛙人合照,話好似啲情侶去馬爾代夫玩潛水咁。」薛凱琪話。

玩水都只係其中一部份,仲有一個環節要玩漆油,真係淋到全身都係,搞到薛凱琪要搵人幫手沖涼呀。「拍完白油拍黑油,黑油又好難洗,喺studio沖涼時,我嘅設計師鄧麗同我嘅助手有幫手一齊沖涼,係我人生中,除咗細個BB仔嗰陣,係第二次有人幫我沖涼,仲要有兩個人幫我一齊擦背,擦腳趾,周圍都幫我擦一擦,幾得意。」

真係聽到都覺得㷫烚烚,不過大家咪淨係掛住睇好嘢,薛凱琪話啲歌詞都好有意思架,分到神嘅就留意吓啦。
鍾意就快D Share啦!