網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月31日 星期一

NASA帶你上火星 預辦登機證留名火星 生活+趣聞,



NASA將會喺出年3月發射洞察號前往火星探索,收集更多關於火星嘅地質資料。覺得太空嘢太離地唔關你事?絕對唔會,事關NASA今次搞咗個活動,只要去網站登記好,洞察號就有機會將刻上你大名嘅晶片帶上火星,飛一轉可以儲到2億9700萬miles!

今次洞察號將會探測同收集更多關於火星嘅地理資料,主要計劃測量火星內部結構,所以更會帶埋地震儀同埋鑽探工具,預計洞察號將會喺2016年9月28日登陸火星展開任務。其實上年12月時已經推出過呢個咁得意嘅「留名」計劃,當時只要登記咗就可以陪獵戶座太空船試飛,當時有超過130萬人參加。至於今次嘅截止日期就係9月8日,如果錯過咗就要等到2018年獵戶座太空船正式升空先有機會喇。

NASA



鍾意就快D Share啦!