網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月15日 星期六

劉浩龍唔覺容媽媽要求高:大家相處ok 浩龍,劉浩龍,



師兄又大一歲喇!

next 1/1 pre

不過佢似乎冇祖兒咁心急想成家立室。

next 1/1 pre

對於祖兒之前喺內地節目度話佢唔多過到容媽媽嗰關,師兄就話佢同伯母相處ok。

next 1/1 pre

仲話唔覺容媽媽有咩特別要求。

next 1/1 pre

柏高為新加盟嘅師兄賀壽。

next 1/1 pre

低調現身嘅劉心悠,拎住個蛋糕滾水淥腳咁步入餐廳。

next 1/1 pre

心悠BB(資料圖片)

next 1/1 pre

8月13號生日的劉浩龍(師兄),與經理人黃柏高(Paco)和劉心悠齊齊慶祝生日,與師兄合作《燈塔下的戀人》的心悠,更穿着熱褲低調帶蛋糕到埸。

問師兄是否打算與Paco不醉無歸?他表示:「唔會太醉,係轉咗新公司大家一齊開心食餐生日飯慶祝,我同Paco都係獅子座,大家好啱Key。」他又指出門前先與家人吃了午餐,因為以往都會與家人慶祝,今年亦不例外。問到如何與女友容祖兒慶祝?他透露:「都食咗飯,普通食一餐飯慶祝。(有禮物?)未有,其實咁大個人都唔使禮物。」

問到生日願望,師兄話最緊要工作順利、身體健康,問到可會想成家立室?他笑言:「今年最後一個三字頭喇,未諗住,轉咗新公司好多機會,想喺電影發展多啲,因為我都鍾意拍戲,我仲貪心啲想拍劇,因為時間長啲,好似拍三個月戲咁。」

談到祖兒在內地節目中大談母親對師兄有意見,師兄即回應:「每個父母都會緊張啲仔女,大家有相處開,都OK嘅。(對你要求好高?)唔係,大家都成年人,冇話咩要求嘅。」講到祖兒大讚他有責任感和忠誠,他表示:「都係嘅。(有咩原因?)其實有時做節目一定會有啲答案,依啲答案都係個交代嚟嘅啫,冇話發生過啲咩事嘅。」

鍾意就快D Share啦!