網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月10日 星期一

力挑Openrice 前公關掟廿萬搞美食版fb 政治時事,





其他影片:>>






在香港這個識飲識食的市場,幾乎被專門為餐廳評分網上平台Openrice壟斷,不過曾任職公關的歐陽珊(Alice)卻不怕強大嘅對手,投資廿萬,另設手機美食分享手機Apps「Yummypin」,模式類似facebook及instagram,用戶可以登記做會員,然後以食物為主題分享生活資訊,即是以食家為主題,而非像Openrice般以餐廳為主題。

Alice認為Openrice已經失去美食分享這個作用,因此萌生創立Yummypin:「而家有九成人都係上去Cap張圖當地址嚟約食飯,已經好少留意食評。但我整個apps出嚟係當一個Social media去搞,俾啲食客開post放食評,例如可以打卡咁,然後可以好似fb咁like post同埋share,每個食家可以互add做朋友,留意對方嘅飲食post。」

Alice覺得以交友平台作基礎,會較以餐廳作主題更讓人接受。不過由於Openrice已佔據市場,Alice坦言未來數月會以著名Blogger或明星作生招牌,提高用戶人數,並吸引投資者:「好多投資者都要求你有一增長,有固定收入模式先肯投資,但我唔想一開始太商業化,fb都要捱咗咁耐先有錢賺啦。」
鍾意就快D Share啦!