掃呢頁CODE去手機

2015年8月3日 星期一

手機遙控海陸空 Parrot Minidrones三軍出動 政治時事,手機,





其他影片:>>






Parrot的小型遙控直升機同遙控車Minidrones將會在今個月尾推出第二代,今次除了有掟出去就自動識在空中飛行的Airborne同識得跳的Jumping之外,仲加入一條新產品線。

先講講空軍Airborne,操控變得更加簡單,篤手機屏幕一下就識得轉90度或180度,另外電量亦夠玩9分鐘,玩得更耐。新系列分Night同埋Cargo,Night就有兩盞可調校亮度的LED燈,Cargo就有位俾你放上公仔。

Night售價:$988

Cargo售價:$788

識得跳高近一米的Jumping,亦都分成闊胎的Race及有LED燈的Night,Race最高時速接近10公里,而Night由於機身上有燈,在夜晚或昏暗環境拍片,自然更加清晰,夜晚拎出街探險,簡直一流。

Race、Night售價:$1,498

不過,今次最注目的是系列新成員Hydrofoils,只要將直升機扣上水翼艇,就可以當遙控船玩。放上水面後,直升機就會垂直靠螺旋槳製造風力推進,時速高達十公里o架。操作方面亦都好簡單,就算撞了埋牆,都可以靠其中一邊螺旋槳轉彎,而且同其他兩部機一樣,都是用手機app FreeFlight 3控制,毋須另外帶控制器。

Hydrofoils售價:$1,238
鍾意就快D Share啦!