網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月24日 星期一

陳偉霆認同阿Sa耐冇見面 阿Sa,,陳偉霆,蔡卓妍



陳偉霆同阿Sa都避談感情事,睇嚟有意暫時「急凍」戀情,力保陳偉霆人氣。

next 1/1 pre

陳偉霆直認好

next 1/1 pre

同台時,企得離行離列。

next 1/1 pre

阿Sa就話工作時唔講其他嘢。

next 1/1 pre

阿Sa覺得要工作為先。

next 1/1 pre

祖兒就希望媽咪名師兄多啲相處。

next 1/1 pre

祖兒笑克勤好怕醜。(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人陳偉霆(William)與蔡卓妍(阿Sa)的戀情曝光後,外界一直以「女尊男卑」來形容雙方關係,但William近年專注在內地發展,並憑演出《古劍奇譚》爆紅成為男神,獲封為「小鮮肉」!捱出頭的他成功大逆轉,變為「男尊女卑」,可惜與女友阿Sa因工作聚少離多,多次被傳分手,但兩人予以否認。

陳偉霆阿Sa同台勁避忌

昨晚,一眾英皇歌手謝霆鋒、容祖兒、林峯、古巨基、張敬軒、Twins及William等傾巢而出,出席在澳門舉行的《英皇娛樂15周年和華麗有約澳門演唱會》,William甫出場即獲得全場最熱烈的歡呼聲,雖然與阿Sa難得同台演出,但兩人非常避忌,企到離行離列!受訪時,William坦言已有一段時間沒見女友:「確實好耐冇見。」惟上周有傳媒拍得兩人現身九龍城,阿Sa更做廿四孝女友買外賣,William則安坐車廂等開餐,認真奇怪,更被指兩人關係逆轉,變成男尊女卑!William指彼此情未變,但一直希望低調處理感情事,問到是否擔心粉絲呷醋?他指主要問題是輿論:「有好多唔同嘅報道,就算香港都有,所以唔好意思,盡量避免談及呢個問題!」對於地位逆轉成「男尊女卑」?他說:「呢啲唔答喇!」至於提到早前買樓贈母親,可會買樓贈阿Sa?他停頓了數秒後笑說:「佢都有(你送唔同嘛!)咁你問吓佢」

至於阿Sa受訪時,每當被問及關於William的事她都不回答,又多番強調「工作先」,問到是否有共識要低調處理感情事?她說:「其實不嬲工作嘅時候都唔係好想講其他嘢。」兩人每當提及感情事都不欲多談,似乎有意暫時「急凍」戀情,藉此保持William的人氣!

祖兒笑克勤係怕醜仔

另一邊廂,祖兒與男友劉浩龍的關係同樣被形容為「女尊男卑」,提到早前接受內地節目訪問時透露母親不太滿意師兄,祖兒說:「我覺得係因為媽媽嘅婚姻唔係太美滿,佢會為我嘅將來緊張,唔代表任何嘢!」問到可會為師兄做調解?她希望時間可助母親認識一個人:「身邊朋友好多時同我媽咪都熟啲,所以要多啲相處!(媽媽依家接受?)最緊要阿媽身體好,接唔接受係我去處理自己嘅生活,係分開嘅。(壓力大?)冇,有壓力嘅點解要做?」此外,祖兒與李克勤下月將合作舉行演唱會,她透露屆時會跳貼身舞,又大爆克勤是怕醜仔一名:「有啲動作我要成個身壓住佢,雖然我係『微波爐』,但佢都好怕醜!」

鍾意就快D Share啦!