網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月25日 星期二

劉嘉玲露波邊Sell自家設計手錶 劉嘉玲,嘉玲,



劉嘉玲設計的手錶正式開售。

next 1/1 pre

劉嘉玲抬手時,微露波邊,非常性感。

next 1/1 pre

背多fun,wow~

next 1/1 pre

劉嘉玲話偉仔瞓覺都戴住隻錶呀。

next 1/1 pre

劉嘉玲覺得好友王菲未有懷孕。

next 1/1 pre

劉嘉玲今日認真風騷。

next 1/1 pre

梁朝偉(資料圖片)

next 1/1 pre

出活動就去咗歎茶。

next 1/1 pre

鄧霓儀(左)

next 1/1 pre

影后劉嘉玲出席品牌活動,她以全黑大露背連身裙現身,抬手時更微露波邊,非常性感。其首個手錶系列將放置在品牌店內獨家發售,而身為品牌創作總監的她,更發揮其藝術天份,特別為新系列自畫肖像,並雕刻於錶面上。

偉仔瞓覺都戴

問到籌備了多少時間?嘉玲表示:「隻錶好靚!自己都好鍾意金色!籌備咗大半年左右,之前有同另一個品牌訂造自己手錶,覺得幾靚,將設計靈感再研發呢個系列!(銷量有幾多?)聽品牌講銷量好好,訂造咗五百隻!(咁少?)需要時間!」問到可有送上手錶給老公梁朝偉?嘉玲則表示:「有留畀佢!因為隻手錢男女都啱戴!(有咩建議?)佢都開始唔戴錶,因為手提電話方便,但佢都好鍾意。(叫佢日日戴住?)瞓覺都戴,因為夠輕。(之後會考慮做其他相關系列?)會分享自己鍾意嘅飾物,自己鍾意飲酒造酒,亦會有服裝系列,女裝為主!(畀偉仔試先?)手錶會畀,其他唔會畀!(Logo註冊咗?)已經註冊咗,品牌名係我嘅名速寫,亦都代表一路郁緊,你哋見我咁多年都冇停過,勞碌工作,有特別意!(同其他品牌聯乘?)冇限定,如果有鍾意嘅品牌都希望合作,唔會抺殺任何可能性!」

提到早前好友王菲被指再度懐孕?嘉玲則表示:「好耐之前有人問!我諗應該唔會啩!又再嚟?(同佢溝通過?)好耐之前問過話唔會,但唔係同呢個(謝霆鋒)喎!聽日呢個世界我會點,都好難講,但據我了解應該唔會,依家係歎世界嘅時侯,但有啲人可能鍾意一路生!」

試過喺股票市場損手

而對於今日股市大跌?她表示身邊朋友亦為股市而喊苦喊忽:「股票唔係好實在,買隻錶更實在,睇下都開心!股票係數目字,上上落落影響心情,加上依家社會世界唔安全,今日出席活動時馬路有駕法拉利爆炸,上海水災機場又水浸,注意安全,生命最重要!(自己有冇損手?)已經冇買,008(電訊盈科)之後已經斬手指,以外行人去買,以為自己係股神,一個好慘痛教訓!(咁買磚頭?)都要勤力啲賺錢!」

風騷去歎茶

出席活動後,嘉玲與公關好友現身銅鑼灣一個商場,同行還有兩名外籍保鏢,甫見記者拍照,向來親切的嘉玲即展露親切笑容,同記者朋友打招呼,並表示自己現在去飲茶,然後還叫現場記者一齊入去飲,非常nice!不過記者都好通氣,免得阻住嘉玲同朋友傾偈說畢嘉玲與友人進入該處餐廳,後來又有兩女友人前來會合,其中一位是嘉玲的生意拍檔鄧霓儀。

鍾意就快D Share啦!