掃呢頁CODE去手機

2015年8月29日 星期六

Uber完美擊倒的士佬 政治時事,



職業緣故,逍遙客每年要睇過百個項目,也經常要試日新月異的互聯網產品,從旅遊、教育、交友到科技,每年下載兼嘗試使用也不下百種,但體驗後仍會留下嘅真係百中無一。用後離不開嘅,至今只有最近港人力挺嘅Uber。

呢個所謂共享經濟代表產品,確實犀利,任何人有架車又有時間就可開工。客人任何地點叫車都總有一架喺左近。判斷一個互聯網產品價值,先決條件是問呢個產品解決咗客戶什麼痛點?又提供了什麼價值?估值大細就看市場規模及快速複製能力。呢三個問題差唔多係所有互聯網投資人核心思維。Uber提供一個完美示範,首先它解決咗傳統的士佬不思進取服務、遠離乘客期望呢個痛點,Uber對車和司機都有一套標準,逍遙客喺洛杉磯就遇上全身酒店式禮服打扮,戴白手套加對皮鞋擦到比我「令」嘅Uber Black司機。而Uber為有時間又有架生嘅司機提供一個隨時開工機會。在美國某晚,一對父子喺屋企睇電視收到附近有客,就接咗我張柯打送我回家。需求加供應都解決咗,剩下就是如何快速複製。

Uber核心能力之一,就係IT能力及一套嚴謹服務制度,資產輕到無倫,幾乎可以一個iPhone或iPad就可走天下,難怪可以瞬間席捲全球。一架車都唔使擁有嘅Uber,最新一輪估值已是500億美金,反觀有七百幾架飛機嘅聯合航空先值220億。一個的士牌值700萬,呎價90萬地鋪嘅黃金歲月肯定一去不返,新經濟的確要用新思維先可以理解。

金融逍遙客——游走於中港台併購、私募投資的金融多棲動物,現為多間上市公司主要股東及董事
鍾意就快D Share啦!