掃呢頁CODE去手機

2015年8月17日 星期一

大台「新咪神」一字馬露W胸 翠如踢腿露底 翠如,高海寧,咪神,梁政珏,TVB,大台,陳婉衡,黃翠如,





其他影片:>>






黃翠如、陳婉衡、雨僑今午去到數碼港為一個宣揚運動派對做嘉賓,仲即場跟導師學習速步同拉筋。翠如BB好多動作都跟唔上,只做到簡單熱身同踢腿,不時企住眼定定望住雨僑同陳婉衡做出跪地彎身一字馬動作,明顯運動細胞欠奉。另一環節就由雨僑同陳婉衡黟拍林德信示範瑜伽,新一代咪神陳婉衡谷胸露w胸,在瑜伽動作方面頗有力度,雨僑則左右不分,要導師林德信糾正。

事後翠如BB直認冇運動細胞,佢話:「我呢啲唔係入門版,係敲門版。有時間都會想做運動,我全家運動細胞都好差,屋企啲女係鬥肥。我中學時因為胃有事,上唔到運動堂。」

林德信近年成為男藝人瑜伽icon,每次現身呢類活動騷肌是常識吧,林德信話:「呢個係潮流,都幾好,多啲人睇到健康身材。」林德信話心目中爸爸係好fit體能,從未見過爸爸狀態唔好,話如果自己60歲仲可以好似爸爸咁樣已經好滿意。

(攝影:卓寶花) 翠如BB好多動作都跟唔上。
踼腿,不幸露底。 陳婉衡對腳咁嘅?
陳婉衡一字馬,但重點喺邊,你知嘅.... 林德信近年成為男藝人瑜伽icon。
鍾意就快D Share啦!