網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月21日 星期一

10月「維港泳」 群星落水撐



謝安琪(左上圖)、王宗堯(右上圖)、魯芬(左下圖)、欣宜,齊齊落水「獻身」支持「新世界維港游」。

next 1/1 pre

謝安琪穿上印有人體彩繪圖案的緊身衣落水拍攝,由於服飾漂亮兼動作優美,獲網民一致讚索爆。

next 1/1 pre

人妻Kay落水的表情雖然相當悠然自然,但她透露拍攝時相當辛苦,但為了支持這個有意義的盛事,她認為再辛苦都是值得的。

next 1/1 pre

網民激讚Kay BB長腿誘人之餘,更盛讚她仿如水中的仙花,但其實Kay為了成功功將自己沉入水底,在腰間綁了不少鉛塊。

next 1/1 pre

咁靚嘅相,當然值得多角度一再回味。

next 1/1 pre

欣宜呢張相,完美演繹「正能量」三個字。

next 1/1 pre

網民激讚欣宜落水前後都咁索。

next 1/1 pre

證明就算沒有高踭鞋及華麗的化妝,只要有正能量、有power,肥瘦都可以漂亮。

next 1/1 pre

王宗堯呼籲參加維港泳健兒要注意安全。

next 1/1 pre

魯芬BB亦叫大家要積極參與。

next 1/1 pre

一年一度香港泳壇盛事,「新世界維港泳2015」將於10月中舉行。為引起更多關注,主辦單位邀請來自不同界別的名人,拍攝一系列美感十足的水底宣傳照,身體力行落水為維港泳健兒打氣。

由於照片拍攝出來的效果相當唯美,旋即成為城中熱話,除了各大討論區洗版式討論事件,大讚謝安琪、鄭欣宜美得出塵脫俗外,就連城中名人,都對事件大表關注及支持。

當中香港著名的網絡繪本家爵爵及貓叔,第一時間以有趣、生動的漫畫二次創作,表達對事件的關注及致敬,在臉書上載新作之餘,更留下一句:「又一筆體現香港"make some noise"精神的傑作。」引發網民熱烈討論,更不斷即興二次創作水底攝影照,水底拍攝瞬間成為熱話。

而另一名人周嘉儀,亦在臉書表達對事件的關注,並留言:「一個屬於香港人的游泳盛事,點都要支持吓。」有趣的是,有周嘉儀粉絲,亦立即二次創作周嘉儀化身美人魚水中游的P圖,更笑言這張圖畫的意義,是希望只能精神上支持活動的周嘉儀,對盛事的參與度感覺更高。

其實是次水底拍攝,響應的體壇明星及藝人相當之多,演藝界代表包括索爆人妻謝安琪(Kay)、不屈服於世俗眼光的鄭欣宜、男神王宗堯及另類女神代表魯芬。當中化身水中仙子的謝安琪,活潑可愛美人魚的鄭欣宜,更成為網民熱捧對象,個個爭住畀Like!

唔講唔知,原來Kay BB為咗影呢輯相,可謂吃盡苦頭,由於條裙好飄逸,浮力好強,加上Kay BB又好輕,結果Kay BB要喺條腰綁住鉛塊,先可以成功沉底,難怪佢自己都話辛苦。不過向來正能量爆燈嘅Kay BB一啲都唔覺得辛苦,仲對於相關宣傳照讚不絕口:「每個人影嘅宣傳照都各有特色,出嚟效果好好,大家都好留意,所以攰都係值得。希望透過今次活動,可以增強大家海洋保護環境意識。」而好希望當日能夠抽空參與盛事的欣宜,亦大讚事件有意義:「咁多人一齊渡海泳,係一件好有力量嘅事!」

同樣有份參與拍攝的王宗堯,則呼籲參賽者要注意安全:「無論係游得快定慢都好,最重要係可以完成比賽。」而魯芬BB亦呼籲年青朋友要積極參與,仲等咩呀?10月18日上晝,鯉魚門三家村公眾碼頭見

網民有話兒

欣宜

追夢者:其實我覺得欣宜嗰張幾有美感

Barbie King:都係欣宜正,落水前同落水後都無乜分別,都係咁索

Fanny Kam:欣宜堅強又自信,值得欣賞

Hero:好可愛,好活潑的魚...欣宜做到魚活潑的神髓...可愛極了,好喜歡

隨緣:欣宜好自然,邊個話肥人唔可以拍泳裝照?

Getting Happy:影得唔錯,有美感...雖然係肥,但唔難睇!

Jessie Cheng:真心覺得欣宜美人魚Look好好睇,係肥咗少少,但好有神彩同魅力。

謝安琪

一二三快閃黨:KAY BB冇得輸

蘿蔔糕二世:KAY完勝

可愛的人:喺水度開住眼,閉住氣,仲要擺POSE,算係咁啦

Mandy Poon:Kay靚到好似畫出嚟咁!

魯芬

Eddie Leung:魯芬BB個造型好有氣勢。

王宗堯

Mandy To:型英帥,正!

鍾意就快D Share啦!