掃呢頁CODE去手機

2015年9月3日 星期四

正日留俾王菲 謝霆鋒紅白藍返京 [壹週刊 - 1330] 霆鋒,王菲,謝霆鋒,M1,



返港敍天倫兩星期,上週霆鋒推住大大個紅白藍膠袋返北京,與王菲迎接 35歲生日。

探熱針

正日留俾王菲 謝霆鋒紅白藍返京

同王菲世紀復合後,大部分時間寄居女友北京寓所,朝夕相對的謝霆鋒,八月初因為老豆謝賢大壽,加上前妻張栢芝帶住 Lucas和 Quintus返港定居,兩個仔要開學,霆鋒唯有交人,從北京返港兩星期;撞正王菲四十六歲生日,亦只好約埋老友趙薇陪歐遊。上個禮拜,輪到霆鋒三十五歲生日,做完「親子騷」,拿拿臨鬆人,撲返北京陪王菲。

親自下廚

八月二十九日正日生日要留俾王菲,謝霆鋒返港兩星期交足功課!賀老豆謝賢大壽,轉頭又要陪發高燒入院的細仔 Quintus,仲親自下廚煮大餐,提早三代同堂食生日飯。人子人父天倫樂後,已急不及待,人肉速遞返北京,與女友迎接三十五歲生日。

「 Lucas同 Quintus十二號開學,栢芝開到口,霆鋒點都要陪吓兩個仔,加上八月九號係四哥(謝賢)生日,所以霆鋒根本走唔甩,嗰兩個禮拜,隔日就三代同堂活動,搞掂晒啲手尾,佢就即刻撲返北京。」知情者說。

復合後霆鋒長駐北京陪女友,去年劉嘉玲生日,二人罕有合體返港。

二人世界 48小時後,分頭活動,霆鋒同助手去銀行,王菲就相約友人晚飯。

兜圈巡視

上週二(八月二十五日),霆鋒由香港飛返北京,推住大大個紅白藍袋出閘的他,匆匆登上坐駕,直返王菲位於東三環的亮馬橋外交公寓。

兩個禮拜冇見,二人足足兩日未有外出;直至上週四,才各自出門。

下午三點,霆鋒同助手坐車出發去銀行;另一邊王菲則出車到郡王府旁的黔香閣,相約友人晚飯。

上週六(二十九日),霆鋒生日正日,二人先後派出兩部保母車在屋苑附近兜圈巡視,發現有記者守候,兩架車遊花園一輪,最終惟有放棄,留守家中慶生。

細仔 Quintus發高燒入院,早前霆鋒同助手現身養和探病,與栢芝在病房共處半粒鐘。

Lucas同 Quintus順利考入基督教國際學校,栢芝三母子八月開始返港定居。

提早三代同堂食生日飯,霆鋒上載 chok樣切 cake相,仲親自下廚煮大餐。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!