網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月15日 星期二

《進擊2》 香港首映好墟冚 三浦 水原引千人迫爆apm



《進擊2》 香港首映好墟冚 三浦 水原引千人迫爆apm

2015-09-15 20:39:00



三浦春馬同水原希子入場。

日本漫畫改編電影《進擊的巨人2:End of the World》將於本周六喺港日兩地同步上映,今晚男女主角三浦春馬同水原希子就去到觀塘apm出席電影全球首禮。

現場早已迫滿近千名影迷,仲設置咗一個大型巨人,同埋扮成戲中角色嘅cosplayer撐場,場面好墟冚。為咗配合呢次電影全球首映喺香港舉行,水原就特意着住旗袍,以具中國色彩打扮現身,佢同西裝骨骨嘅三浦一齊行紅地毯,佢哋浴途不停為夾道嘅影迷簽名又握手留念。全程水原都表現得好風騷,不時喺紅毯上擺甫士,又同影迷攬攬,仲大派飛吻。

除咗巨人,大會仲安排咗兩隻醒獅喺現場助陣,三浦同水原就為醒獅點睛,令到首次睇醒獅嘅佢哋都覺好新奇,水原仲摸吓個獅頭㖭。

三浦同水原為咗今次香港之行都練過廣東話,三浦就全程以廣東話、普通話及英語三語打招呼及跟影迷互動,佢先以廣東話自我介紹:「大家好,我係三浦春馬,好開心嚟到香港見大家,多多指教。」其後佢繼續以普通話回答提問,佢話因為電影係由人氣漫畫改編而成,所以有壓力同好緊張,講講吓就突然無厘頭話:「我想去洗手間。」但又講來講去講不出「洗手間」三個字,要由影迷幫忙糾正,原來他係因為自己太緊張。

水原就以廣東話同英語自我介紹:「大家好,我係Kiko,好開心嚟到香港。」佢仲好多謝大家嚟到現場,佢都同樣表現得好緊張,不停喺台上不停講:「Oh My God!」

今次水原係再度到訪香港,佢大讚香港係個有活力同浪漫嘅地方,仲話希望可以揸車帶首次來港嘅三浦周圍去玩。



着住旗袍嘅水原不停同影迷合照



二人覺得幫醒獅點睛好新奇。



兩位主角就同大巨人,同埋啲cosplayer大合照。



今日喺apm舉行嘅《進擊的巨人2》全場首映禮,場面好墟冚。(攝影:陳志嵐)



仲大派飛吻

鍾意就快D Share啦!