掃呢頁CODE去手機

2015年9月5日 星期六

陳瀅升呢女神 引富豪200萬約飯局 陳瀅,女神,



陳瀅自爆有人開價200萬約「飯局」。

next 1/1 pre

陳瀅話開得呢個價,令人聯想到係啲不道德交易。

next 1/1 pre

陳瀅直斥離譜,感覺亦似被性騷擾!

next 1/1 pre

陳瀅憑《四個女仔三個BAR》人氣急升。

next 1/1 pre

陳瀅推出全裸寫真《半透明的舞孃》。

next 1/1 pre

陳瀅話接受全裸演出,但要好似《色,戒》嘅製作班底先OK。

next 1/1 pre

陳瀅寫真反應勁好,會加印一倍!

next 1/1 pre

賣清後就唔會再加印!

next 1/1 pre

升呢為「宅男女神」的陳瀅(Jeannie)近日推出全裸寫真《半透明的舞孃》,大出「股惑」令一眾宅男流晒鼻血!向來形象清純的Jeannie雖然以氣質見稱,卻逃不出「飯局」邀約,日前她接受《東網》專訪時,大爆曾遇匿名人開價200萬邀請她出席飯局,並指當時為劇集《四個女仔三個BAR》出街後不久,她在自己的facebook fan page驚見有匿名私訊開價相約:「我得閒就會睇吓自己個fan page,睇吓Fans寫畀我啲Message,嗰次就係《四》劇出街後冇耐,就喺Inbox見到有個匿名短訊,話畀200萬我約我食飯!」

「聯想到係啲不道德交易」

Jeannie指雖然短訊中並冇提及飯局內容及詳情,但感覺亦似被性騷擾,並直斥離譜:「我覺得以咁樣嘅價約我食飯,一定會令人聯想到係啲不道德交易,好似畀人性騷擾咁!」事發後一天,Jeannie恰巧與《四》劇的監製陳維冠工作,她即上前告知「飯局」事件,並笑說:「拍咗你部劇之後,就有人邀請我去飯局,不如你代我去啦,你都姓陳,因為嗰個人係稱呼我陳小姐,咁你同佢講陳小姐就冇喇,陳生就半價畀你」

全裸演出要睇卡士

問到有否電影公司找她作全裸演出時?Jeannie表示未有電影公司找她接洽,但至今仍無間斷工作中。至於對全裸演出的片酬要求,她說:「冇話幾多片酬,都係睇番劇本合唔合理,同埋對手卡士,如果好似《色,戒》咁嘅製作班底就OK」Jeannie的婆婆對於孫女推出全裸寫真表現擔心,並出動奪命追魂Call找她,怕她被騙。由於寫真反應良好,會加印一倍以應付銷情,Jeannie亦表示第二版寫真為限量發售,賣清後不會再加印。

鍾意就快D Share啦!