掃呢頁CODE去手機

2015年9月20日 星期日

拍《鴨王2》!東網Baby林莉嫻變晶女郎 Baby,林莉嫻,鴨王,鴨王2,林莉,Angelababy,



林莉嫻靠《東網Baby》上圍,升呢晶女郎,擔正《鴨王2》!

next 1/1 pre

林莉嫻樣靚身材正!

next 1/1 pre

林莉嫻擁有43吋長腿!

next 1/1 pre

林莉嫻年紀輕輕,只有23歲。

next 1/1 pre

林莉嫻話畀王晶睇中覺得好開心!

next 1/1 pre

林莉嫻話唔擔心同袁嘉敏比較。

next 1/1 pre

加油呀!林莉嫻!

next 1/1 pre

文凱玲都係《鴨王2》女主角之一。

next 1/1 pre

王晶靠《東網Baby》睇中林莉嫻。

next 1/1 pre

《東網Baby》升呢做「晶女郎」?由《東網》炮製的《東網Baby》盡攬全城最性感的火辣尤物,推出以來大受歡迎,今年23歲的模特兒林莉嫻(Leslie)早前成為《東網Baby》「夏日心動」系列的女主角之一,旋即被向來點石成金的王晶睇中,成為「晶女郎」之一!王晶更在微博以「秘密武器」來形容Leslie,宣布她將會主演其監製的新片《鴨王2》!

由何浩文及袁嘉敏主演的《鴨王》在今年年初上映時大收旺場,票房收過千萬元,並將在下月開拍續集《鴨王2》,不過首集的袁嘉敏被飛出局,以「鴨王」何浩文則大戰兩位晶女郎Leslie及文凱玲!Leslie接受《東網》電話訪問,直言早前拍攝的《東網Baby》推出後,王晶即托人找她傾合作!她說:「真係非常意外同開心,因為晶哥係喜劇天王,拍呢部戲都唔會好大壓力,當係人生體驗!如果要好性感都冇問題,但係全裸就要考慮。(擔心同袁嘉敏比較?)唔怕,大家嘅路線都唔同!」

Leslie另一「驚喜」,就是未正式拍《鴨王2》,就被王晶安排在《賭3》客串並跟周潤發碰頭,緊張到要「自殘」發洩!Leslie說:「拍完後同發哥晶哥同枱食飯,全程我一句說話都冇講,緊張到搣到隻手損晒,因為發夢都冇諗過會同佢哋同枱食飯!」

監製王晶接受《東網》電話訪問,直言看過Leslie在《東網Baby》的演繹後,覺得她無論樣貌及身材質素佳,故決定招攬為「晶女郎」其中一員。王晶說:「佢已簽咗我一兩個月,佢同我簽嘅係影視合約,年期唔短,係合理嘅新人價。出年陸續都好多戲開,都會預佢。呢部戲係IIB級,所以性感同大膽程度,意識上好似電影《喜愛夜蒲》咁。」

鍾意就快D Share啦!