掃呢頁CODE去手機

2015年9月10日 星期四

巴閉! 3大銀行唔收工 招呼樓奴Eason Eason,陳奕迅,





其他影片:>>






做銀行有度好,日日4點幾5點就準時落閘收工,不過如果你遇著陳奕迅(Eason)呢啲大客喇喎,麻煩你捲返起道閘吖!

上星期3(9月2日),嗌司機車佢落跑馬地嘅Eason,拎住杯咖啡,先去恆生傾大半個鐘,傾到職員熱烈歡送佢走。閒日過咗5點,間間銀行都閂晒門架喇,「吹臣」下一站去到匯豐,企喺門口等咗一陣,神奇嘅事情就發生了,明明過晒約定時間,職員都肯照開門俾呢位尊貴客戶。

最後一站,佢去到落晒閘嘅渣打,Eason喎,閘又算得係啲咩?就算俾Eason阻住收工,職員一樣同佢握晒手,又提佢離開時小心個頭撞閘,名符其實「星級服務」。

即係咁,Eason有間過2億嘅大屋,早排又同老婆徐濠縈連掃3個黃竹坑工廈盤,每個月淨係供磚頭,都要70萬!銀行職員遇著呢位樓奴,梗係唔收工都招呼佢,如果係你同我?銀行睬我哋都傻呀!
鍾意就快D Share啦!