掃呢頁CODE去手機

2015年9月30日 星期三

暗交3個月! 陳展鵬遭狠飛 陳凱琳情傾鄭嘉穎 凱琳,鄭嘉穎,嘉穎,陳展鵬,陳展,陳凱琳,



2013年港姐冠軍陳凱琳家底有米、個樣又算係唔錯,一卸任港姐,就成為大台升上一、二線做當家小花,不過,一向形象乖巧有禮嘅陳凱琳,原來喺大台都有唔少狂蜂浪蝶,雖然已經認咗同46歲嘅鄭嘉穎拍拖,早前拍《張保仔》仍然好惹緋聞。

今日更有周刊指,原來24歲嘅陳凱琳未同鄭嘉穎一齊前,就同《張保仔》演貝勒爺嘅陳展鵬拍過三個月拖,據知,多得陳展鵬教陳凱琳做戲,先令陳凱琳喺《張保仔》劇中演技順眼咗,盛傳當時陳展鵬對陳凱琳好嗒糖,而陳凱琳一直都鍾意成熟型嘅男人,就算陳展鵬成38歲,大家年齡差14年都唔係問題。

周刊又指,陳展鵬當時把握機會教做戲,埋陳凱琳身,二人秘密交往三個月,盛傳鄭嘉穎知道陳凱琳同陳展鵬曾經一齊,嘉穎都有啲嬲,因為外界一直以為佢係陳凱琳入咗娛樂圈嘅第一位男朋友,點知原來陳展鵬先係。

報道又爆陳凱琳同陳展鵬三個月嘅戀情告吹,據知係女方嫌棄陳展鵬學歷低,只得中五學歷,而狠飛男方,有指二人反面收場,連宣傳都唔肯交戲,陳凱琳惟有搵同劇嘅洪永城做「水泡」,又傅嘉莉做擋箭牌,陪自己出外宣傳劇集,陳凱琳順便同前度陳展鵬保持距離,總之就唔想太多接觸。

據知,陳凱琳有次去電台宣傳,陳展鵬唔在場,陳凱琳就成隻開籠雀咁,同洪永城雞啄唔斷,周刊又以鄭嘉穎同陳展鵬比較,論個樣嚟睇,鄭嘉穎同陳展鵬都算保養得幾好,不過,講學歷呢,鄭嘉穎就去過外國讀書,又係大學畢業生,同大學畢業嘅陳凱琳,又似乎啱傾啲嘅,應該係!

不過,周刊爆陳凱琳同陳展鵬之所以分手,係因係陳展鵬份人比較躁底,同陳凱琳拍拖嗰三個月,兩個嗌交多過食飯,加上盛傳陳凱琳阿媽唔鍾意陳展鵬,搞到陳凱琳同對方拍《張保仔》時為呢件事好心煩。

鍾意就快D Share啦!