網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月7日 星期一

胡定欣甘願做「阿4」 為男友上山下海 定欣,胡定欣,



胡定欣充當「柴可夫」,為男友車出車入。

next 1/1 pre

車男友去轉乘中港直通旅遊巴。

next 1/1 pre

男友要出去搵銀,定欣一定好不捨。

next 1/1 pre

陳明道拎結他準備去大陸出騷。

next 1/1 pre

男友要走啦,定欣好依依不捨。

next 1/1 pre

Bye Bye !Honey

next 1/1 pre

真係要走喇!

next 1/1 pre

被視為視后大熱之一的無綫小花胡定欣,大後日(9日)就34歲正日生日,踏入「黃金盛女」階段!去年年底她宣布與拍拖逾兩年、已發展到談婚論嫁的廣告界才俊沈栢淳分手,急於泊新碼頭的她火速撻着年長13年的資深音樂人陳明道(Terry),除了一同外遊relax,男方更帶女友一齊出席party,感情穩定的兩人發展至同居階段,好事近的她分分鐘爬好姊妹胡杏兒頭!

Say goodbye依依不捨

胡定欣更甘願為男友做「阿4」,決心一戒港女性格收斂臭脾氣!早前《東網》記者拍得她與Terry於下午兩時半左右離開女方寓所,定欣充當「柴可夫」駕駛其白色寶馬載返大陸出show搵真銀的男友到紅磡火車站轉乘中港直通旅遊巴,她將車停在上落客區未有落車,與男友密密訴心聲足足十五分鐘,難捨難離下唯有於火車站再兜多個圈。再次駛進上落客區時,Terry單拖落車到車尾拎結他及行李,再與定欣say goodbye又細心示意女友小心駕駛,素顏的定欣拉下車窗與男友深情對望,更依依不捨望實男友離去的背影,認真眼冤。次次畀仔飛的她為免再臨門撻q,實行管接管送箍愛郎,擺明ready做賢妻!

等杏兒嫁先

問到定欣是否經常擔任男友的「私人司機」時?她接受《東網》電話訪問時甜笑認與Terry會互相照顧:「一齊得開心,都幾sweet嘅!唔係話車出車入,我哋會『互車』。(係咪同居呀?)都冇,佢自己有住嘅地方,我就住番將軍澳,近公司嘛!」對於好姊妹胡杏兒年尾嫁人,她笑言:「唔會爬頭我哋都睇佢頭,想佢快啲結婚,唔會超越佢嘅。家姐佢嫁人,我哋做細妹緊係等埋佢先(杏兒會唔會sponsor你婚紗呀?)如果我有呢一日,我相信佢會全力支持。」她又表示未plan婚姻大事:「依家開心最緊要,將來嘅事遲啲再算(會唔會好似林夏薇咁閃婚呀?)冇呢個念頭喎!」適逢Terry今日47歲生日,一眾好友都在其instagram留言送祝福。

鍾意就快D Share啦!