網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月16日 星期三

楊千嬅 5舊水氹囝囝 [FACE - 434] 楊千嬅,千嬅,MF,



同 fans影相再買玩具畀個仔,半個鐘內搞掂,買完梗係返屋企玩啦,有個富媽媽真係好!

全知言

楊千嬅 5舊水氹囝囝

發哥出名多人野生捕獲,原來楊千嬅都唔弱㗎,上週一( 7日)佢一身媽咪 look打扮同個仔 Torres喺金鐘買玩具, Torres見到玩具就同菲傭一支箭標入去,而丁太呢?

入鋪前先同幾位粉絲合照,有媽咪級亦有後生仔甚至 BB仔。搞掂完班粉絲,千嬅由明星 mode轉番媽咪 mode,同個仔揀玩具,期間 Torres對一件玩具愛不擇手,千嬅二話不說,喺銀包攞張大牛俾錢,有個富媽媽真幸福!

同完 fans合照,千嬅即刻撲入間鋪搵番個仔,個仔已經搵到心頭好喇!仲叫同行嘅阿媽好友何超蕸買玩具添,不過媽咪一手就攞張 500蚊出嚟,唔使老友出錢。

抱 B影

千嬅俾人野生捕獲唔少得過發哥㗎, fans有一家大細、又有後生仔女!

OL影

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!