網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月11日 星期五

7月喪母 張立基女友月初不幸流產 張立基,





其他影片:>>






現年48歲的張立基,最近連接發生不愉快的事。今年7月母親因病去世,張立基質疑是院方疏忽,故要求死因研究庭進行聆訊。一波未平。今年6月,張立基於社交網站宣佈與拍拖一年多的女友Fiona奉子成婚,基嫂Fiona已經懷孕5個月,不過上月25日,張立基突然宣佈:「「真係一件接一件!頭痛!(唔好問我點解!不作解釋、回應)只有為基嫂祝福。」相中見張立基捉住基嫂嘅手,似乎為對方打氣;女友身穿病人衣服。向張立基求證,他只表示:「呢啲嘢,我唔係好想講,有心有心!」又指太太有好多手術要做,稍後才跟大家說,並謂:「我依家個人好亂。」

今日傍晚六時半左右,張立基到旺角豪華戲院出席活動時,主動宣佈女友Fiona不幸流產。他說:「本來唔想講,唔係開心事,但遲早都會知,所以都係自己講。」

張立基續道:「係9月1號嘅事,人工流產。早前太太(兩人仍未註冊)肚痛,入院檢查,醫生話情況唔太理想,要做手術(人工流產)。」他自言今次不幸對雙方打擊甚大,加上媽媽早前離世,令張立基心情更是直墮谷底。「媽媽7月走,9月太太小產。呢段期間我要同太太一齊度過。」

至於流產原因,張立基不欲多談,只謂要等半年至一年左右才再計劃懷孕:「媽媽守孝都要百日,而且我哋仲未結婚,未來呢一年都唔會結婚住。守孝都要百日。」至於母親的死因聆訊進展,張立基表示要等醫療報告出後才決定怎做。

張立基今日出席活動時,承認女友Fiona不幸於月初接受人工流產手術。 張立基表示此階段要同女友一齊度過難關。 張立基fb圖片 上月25日,張立基於網上貼文及圖,初露端倪。
張立基fb圖片 短短數月,張立基接連遇上人生沉痛打擊。 今日張立基出席活動時,主動透露女友不幸流產的消息。
鍾意就快D Share啦!