網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月2日 星期三

全裸抗議唔後悔 變性人 Angel:壓力大到唔敢出街 [FACE - 432] 變性人,Poyd,MF,



Angel曾經係同志組織香港彩虹幹事,今次事件後彩虹聯絡過 Angel,但 Angel話幫唔到忙,亦冇朋友可以傾訴。《蘋果日報》圖片

爆 Like王

全裸抗議唔後悔 變性人 Angel:壓力大到唔敢出街

為咗一部手提電腦,變性人 Angel上週全裸走到街頭舉牌抗議,結果被警方以涉嫌猥褻露體拘捕,本月中要返警署報到;裸體又令她形成陰影,唔敢出街見人,究竟乜嘢原因要令 Angel走上呢條路?

上月 24日, Angel因不滿手提電腦故障但得唔到妥善處理,投訴無門,於是涉嫌全裸舉牌抗議。網上圖片

34歲嘅 Angel於 13年由男兒身變女兒身,做過同志組織香港彩虹幹事,可惜變性有代價, Angel慘被家人同朋友離棄、俾老闆炒魷魚,一度要瞓街度日,後來有工作又再失業,目前依然靠綜緩維生。

Angel 7月以僅餘積蓄喺惠普( hp)花萬多元買手提電腦,目的係學習設計程式為日後生計,想搵份工,點知壞機維修一肚氣才出此裸身下策, Angel接受電話訪問時情緒波動表示「唔後悔」,只不過「唔後悔」背後有無限唏噓!

F:點解維修電腦會令你咁激動?

每次搵工,對方見 Angel身份證仍是「男性」即唔請,曾冇工作冇錢租樓,要攞綜緩過活。

A:部電腦買咗冇耐就壞 touch pad,同埋長期有嘟聲,隔一個鐘頭或半個鐘頭一次。拎去維修咗 5日返嚟依然係壞,試咗 3日再拎番去,師傅話冇得整,上級同佢講,呢部機已經唔係維修問題,係產品品質問題,叫我打去客戶服務中心,聲稱已有記錄,但客服話只係記錄咗有維修過,但冇寫係品質問題,又叫我拎去維修中心。個師傅點解要欺騙我?呢一刻我決定做呢個行動(裸身示威)。

F:點解全裸?有冇考慮其他方法?

Angel前年替朋友到威院領取醫生紙被拒絕,理論期間被女護士稱呼做「先生」,由於 Angel喺威院接受性別評估期間一直被稱為「小姐」,故認為女護士有心侮辱,要求對方道歉。《蘋果日報》圖片

A:當時我好兩難企咗喺度,冇出路去將部電腦變番正常,點解要強逼我去用部壞咗嘅電腦!我有諗過其他方法,我搵咗 hp美國總部,佢哋有線上即時對話,佢哋只係叫我搵番香港 hp公司。我考慮到呢個方法(全裸)唔會傷害到其他人,而又可以有最大機會讓 hp正面回應我;雖然你話其他人會望到,但我相信其他人有選擇權,佢可以選擇唔睇唔望!不過我最估唔到係,原來呢個行動之後 hp冇反省,唔知自己錯喺邊。

F:裸身時有咩感受?

Angel多年來受盡委屈同歧視,裸體事件後更造成心理障礙,唔敢見人。《蘋果日報》圖片

A:途人嘅目光令我覺得……會有難受。其實當時唔係最難受,係事後,即係𠵱家係最難受,我估唔到自己承受唔到嗰種因為做過呢件事之後所帶來嘅壓力,我到𠵱家都唔敢出街,好大壓力,覺得啲人認得,被侮辱感,統統都有;只係噚日硬着頭皮咁落街,買啲餸菜,買咗好多日嘅餸菜雪喺雪櫃;因為我已經唔敢見人,唔敢出街,同埋我對於購買一部新電腦有好大障礙同好大陰影,我上網睇其他電腦嘅時候,內心有好大陰影,好擔心嗰部電腦嘅 service。

F:有冇後悔做呢件事同心理問題點解決?

13年 Angel接受變性手術,正式做女人,但佢認為香港仍然好多歧視目光,連家人都將佢遺棄。《蘋果日報》圖片

A:唔可以講後悔,我只能夠講到呢刻都唔知仲有咩辦法,所以冇後悔,除非我知道有其他辦法。我𠵱家聽到嘟一聲嘅嘢個心都會跳一跳,同埋成日形住耳邊有嘟一聲。搵心理醫生呢方面暫時個腦一片空白,社工我係不嬲唔信佢哋,社工會明我諗乜咩?我好討厭佢哋!

F:《 FACE》

A: Angel

鍾意就快D Share啦!