掃呢頁CODE去手機

2015年9月27日 星期日

張繼聰屋企當酒店 謝安琪仆返港睇實 繼聰,謝安琪,張繼聰,





其他影片:>>






終於捱到出頭天,謝繼聰認祖歸宗回歸「張氏」,不過正因為咁,搞到連老婆都唔得閒理,兩公婆見面時間少之又少。

簽約無綫後,張繼聰即時憑《老表,你好嘢!》彈出,密密接job之餘,最近仲拍埋林家棟監製嘅電影《死開啲啦》,點知佢爆show爆到返屋企沖個涼,又要出去開工,搞到屋企好似酒店咁。

最陰公係宅男景仰嘅女神Kay,同老公嘅直接交流就係say聲「hi」,say聲「bye」,完!

以前兩個都未紅,或者老公未紅,都話可以就到時間見面,依家兩個大忙人,偈又冇時間傾,面又冇時間見;搞到有次謝安琪喺大陸登完台,連妝都唔落,就仆返落拍攝後巷外景搵老公,工作人員就爆料,原來阿Kay當晚坐埋一邊等到凌晨四點,先同老公一齊走,兩個紅人為見一面,真係歷盡艱辛啊!
鍾意就快D Share啦!