網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月9日 星期三

野外活動】何傲兒撼頭埋牆: 唔係你哋想像 傲兒,何傲兒,





其他影片:>>






林建名嘅何傲兒同周子揚係車上幽會斷正,今次林建名又要再喊啦! 何傲兒一時又要湊住林建名,一時又要偷偷會周子揚,真係好忙!

8日何傲兒幫有線拍節目,我哋就問番佢當晚嘅事,何傲兒就咁解畫啦! 何傲兒話︰「我覺得問心無愧囉,而且係車入面食野,一直都係我哋嘅相處方式。同埋我哋停低個個位,之前已經見到有警車巡邏,都覺得係一個安全地方,所以停喺個位傾計。其實差佬話要叩門,我哋已經唔使一秒就拉開個簾。因為真係唔係你哋想像之中嘅幻想。」

呢一下就要讚下何傲兒啦! 將成件事原原本本講番出嚟,仲不斷強調因為好耐冇同呢位朋友見面,所以想傾耐啲。不過,當我哋再問到佢同周子揚係咪因受壓力,被迫要分手,就算想一齊都要搞到收收埋埋嘅時候,何傲兒已經開始眼紅紅,之後仲一度喊咗出嚟,撞埋牆都唔知。

佢話︰「大家都好大壓力,同埋因為唔同人講唔同說話,所以……唉! 好無用呀!」

鍾意就快D Share啦!