掃呢頁CODE去手機

2015年9月23日 星期三

祖兒克勤台上互爆相識趣事 祖兒,李克勤,克勤,容祖兒,



祖兒同克勤嘅尾場演唱會,獲得不少好友名人捧場,兩人更出盡力獻唱兼跳晒舞。

next 1/1 pre

克勤同祖兒完全唔錫身落力地跳舞!

next 1/1 pre

兩人在尾場開始時,先同大家嚟個熱身再帶大家進入高潮部分!

next 1/1 pre

由於係尾場關係,兩人都唔希望太早離開舞台,所以佢哋賣力跳唱,入場嘅觀眾認真有眼福同耳福!

next 1/1 pre

兩人更在台上,互爆當年相識時嘅趣事,克勤「投訴」祖兒份人有啲嘈。

next 1/1 pre

軒仔(右一)同高層吳雨(中)及霍汶希玩自拍。

next 1/1 pre

陳貝兒(左起)、陳百祥和太太黃杏秀都有去睇騷。

next 1/1 pre

徐濠縈(右一起)、蘇永康與太太Anita

next 1/1 pre

吳君如(右)同黃偉文台下咬耳仔。

next 1/1 pre

祖兒媽都有嚟支持愛女呀!

next 1/1 pre

Twins 資料圖片

next 1/1 pre

天后容祖兒(Joey)與李克勤一連十二場《容祖兒李克勤演唱會2015》正式落幕,獲吳雨、Joey媽、陳百祥及太太黃杏秀、黃偉文、吳君如、蔡一傑、張敬軒、森美與陳貝兒等到場支持。由於尾場關係二人十分賣力演出,然而Joey演唱時卻跣親,幸好沒仆倒,至於克勤在握手部份亦仆親,立刻捉住欄杆的他沒大礙。兩人自開始後連續演唱多首歌曲,至個多小時後才開始對話的部份,每當克勤想開口解釋個唱概念鋪排時,粉絲便尖叫起來,克勤三度被阻礙,連Joey也不禁向觀眾笑言:「講埋先得唔得?」最後唱畢《紙牌屋》後便落台。

及後,兩人再上台,直言開頭個多小時只是預演,接下來才是演唱會的開始,而Joey更坦言非常開心,皆因他們爭取到為演唱會製作DVD,除可留念外亦可讓更多人欣賞這場演唱會,克勤笑言整個舞台以及演唱會的每分鐘都是在燃燒金錢,直言未試過做一個演唱會花費那麼多說:「好似連啲水晶燈都好靚,用完攞番屋企呀!」Joey即表示:「我屋企冇你屋企咁大!」克勤反擊道:「你係樓王喎!我睇報紙話你係樓王喎!」Joey只好答:「癡線啦,咁你都信。」

自爆經歷過心淡階段

由於尾場關係,兩人不太希望太早離開舞台,克勤更說:「根據慣例,都唔會太早畀大家走。」接着便唱出多首作品,當Joey提到黃偉文的作品時,表示:「覺得佢好似預言家,例如《心淡》,當我拎到歌詞,覺得好Dramatic,乜愛情係咁嘅咩,因為嗰陣入世未深。」克勤即搞鬼問:「乜你真係試過心淡咩?」Joey回答:「多多少少喺人生長大歷程裏面咩都試過,去到呢個年紀再唱,好似好多字都唱到心入面。」

克勤「投訴」Joey好嘈

Joey在尾場亦再拿克勤的年紀開玩笑,表示中二時會整班同學唱他的歌,克勤自娛說:「尋日阿Sa(蔡卓妍)話小二添呀!開頭幾開心呀,但佢話我係小二上學期鍾意聽《一千零一夜》,下學期已經轉軚去第二個。」同時兩人又分享以往經歷,Joey回想以前跟對方在無綫演出,當克勤在台上唱歌時自己在台下等待,然而鬧出笑話:「大家聽住Ear Mon(耳機)備上台,我等嗰陣不停講嘢,又會扮佢唱歌,之後佢落台同我講話我好嘈,因為Ear Mon收埋我把聲,佢一路唱一路聽到我講嘢,好彩冇講佢壞話!」

克勤亦分享當年與她認識的趣事:「有年頒獎禮坐埋一齊,同佢仲係點頭之交,咁啱啱台上有歌手唱完慢慢行落嚟,然而呢位朋友(Joey)突然個頭擰過嚟問『我個妝得唔得?』我身為一個男士畀人咁問,好大感觸,覺得佢對我信任,但唔係好熟,令我留下好深印象。」克勤又問道當時是否覺得他能給予中肯答案?Joey笑言:「我覺得係架,睇你另一半就知港姐冠軍喎!」克勤坦言覺得Joey為人坦白沒機心,及後有多次機會相約去玩,Joey更說:「我諗除咗Twins之外,你係我影得最多相嘅男藝人!」自覺說錯話的她即補鑊說:「Twins唔係男藝人呀,係藝人、歌手。」十分搞笑!

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!