網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月25日 星期五

林雅詩:林雅詩認夫妻關係疏離:佢唔管我我唔管佢 林雅詩,



林雅詩之前點都唔肯透露鎅傷手原因,不過今日佢終於講出真相。

next 1/1 pre

言談間,仲講到同老公關係好疏離。

next 1/1 pre

程芷渝(左起)、許嘉浩為林雅詩打氣。

next 1/1 pre

囝囝在朋友護送下離開。

next 1/1 pre

林雅詩負傷出席活動。

next 1/1 pre

藝人林雅詩、許嘉浩(Karl)及程芷渝於油麻地出席慈善活動。早前林雅詩大呻因出寫真而受盡白眼,左手亦告受傷。雅詩今日依然纏上紗布亮相,直言傷口發炎疼痛:「屋企唔小心打爛嘢鎅到。(因為嘈交打爛嘢?)嗌唔嗌都整爛嘢。」她大爆要食藥才能入睡,指自己「一個人湊晒囝囝」:「我食藥先瞓到覺,我一早湊仔返學。(訓練老公幫手湊?)難啲,佢早返工又夜返屋企,自己湊晒個仔。(對老公有微言?)少少,慣咗。(同老公少見面?)睇佢幾夜返。」

林雅詩坦言因為擔任兒子學校家教會委員而感到壓力,又稱已發聲明要為自己討回公道。她說:「同佢轉咗校,發咗聲明要家教會畀番個公道我。」談到目前的家庭關係,反應冷淡的林雅詩堅稱冇事:「OK(Karl話你住喺西貢豪宅?)你睇我好啫。(生活困難?)冇!想出嚟工作,有番個人事業。(老公知你出寫真未?)冇問,佢冇睇娛樂新聞。(佢唔太關心你?)佢睇到咪睇到囉!(你哋關係疏離?)我唔管佢,佢都唔好管我,我想靠自己。」她補充兒子亦有到場為她打氣,不過在友人掩護下避開鏡頭,快閃離去。

鍾意就快D Share啦!