掃呢頁CODE去手機

2015年9月2日 星期三

舊愛爆大鑊!楊丞琳李榮浩已婚? 李榮浩,楊丞琳,



王子(右圖)爆大鑊,令丞琳同李浩榮結婚之說甚囂塵上!

next 1/1 pre

王子喺面書疑似祝福舊愛丞琳同李榮浩。

next 1/1 pre

點知今朝又即刻改口。

next 1/1 pre

如果真係結咗婚就真係恭喜晒,如果未,都希望你哋快啲好事近喇!

next 1/1 pre

台灣女星楊丞琳與大陸歌手李榮浩上年開始傳出緋聞,今年7月丞琳仲不避嫌,大大方方咁去睇緋聞男友嘅演唱會,雖然兩人從未公開承認拍拖,但近日就有大陸媒體傳出,佢哋早喺7月底已經喺大陸領證結婚。而身為楊丞琳前男友嘅台灣男星「王子」邱勝翊,就唔小心喺社交網站上「漏口風」,爆大鑊。

王子喺佢嘅私人面書中,驚爆咁留言:「全世界的人都告訴我你結婚了!要開心幸福喔!」令所有人都以為佢係祝福舊愛丞琳,點知,今日一早王子就delete咗個post,仲喺佢面書嘅fan page度急急澄清:「真是誤會大了!只是祝福一個圈外朋友而已!」

對於楊丞琳結婚消息,佢經理人陳鎮川就話:「丞琳是媒體朋友看着她長大,要結婚會通知大家給她祝福。」而李榮浩嘅經紀人都否認婚訊:「近期在全力創作新專輯。」

鍾意就快D Share啦!