網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月19日 星期六

麥明詩望入藝員訓練班由低做起 麥明詩,



麥明詩話想入藝員訓練班由低做起。

next 1/1 pre

有傳無綫開出十年合約,麥明詩就話無諗得咁長遠。

next 1/1 pre

又話同無綫係互相了解中。

next 1/1 pre

龐卓欣就話自己咩都想試吓。

next 1/1 pre

郭嘉文

next 1/1 pre

林凱恩

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

應屆香港小姐冠軍麥明詩(Louisa)、龐卓欣(Ada)、郭嘉文(Karmen)及林凱恩(Iris)下午到尖沙咀出席活動。對於有指無綫打算以十年合約誘她們拍劇,早前已經跟高層們見過面的眾人表示仍未落實,目前仍在商討中,Louisa稱:「仲互相了解中。」

問到是否真的提供十年合約?Louisa稱:「無諗得咁長遠,但唔可以淨係睇年期,要睇吓有咩工作機會。」Ada則說:「唔只拍劇,好多嘢都有興趣,咩都想試咩都好奇。」

有傳是曾勵珍力邀她們拍劇,Louisa說:「我哋無收過通知,依家都係傾吓,太快嘅話能力上都未準備好。」問到是否寧願入藝員訓練班?她說:「係啦,由低做起。」

近來無綫花旦一個個離開,問到可認為自己是幸運?Karmen說:「有花旦離開可能遲啲又返嚟呢。」談到她們見過那位高層,是否包括曾勵珍?Louisa說:「高層囉,珍姐有見過。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!