網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月30日 星期三

陳陳疊】暗撻三個月 陳凱琳陳展鵬反面 凱琳,陳展鵬,陳凱琳,陳陳疊,陳展,





其他影片:>>






《張保仔》嘅角色都出齊晒啦,換句說話,好快就見到陳展鵬飾演嘅貝勒爺會同張保仔洪永城一齊爭陳凱琳。

有啲巴打話覺得陳凱琳做戲好咗,睇落順眼咗,可能係因為同鄭嘉穎拍拖,有專人指導喎! 喂! 咪搞錯呀!陳凱琳拍呢套戲嘅時候,係未同鄭嘉穎一齊,如果話有人教陳凱琳做戲,呢位人兄係陳展鵬先啱,兩個仲曾經秘密拍拖三個月!

我諗鄭嘉穎就想殺咗你啦! 佢都估唔到係《天眼》入面,佢同展鵬稱兄道弟,現實中竟然著展鵬舊鞋! 喺戲入面嘅陳展鵬,對陳凱琳好嗒糖,現實之中都一樣! 陳展鵬之前都好冧鍾嘉欣,不過對方有伍充龍,隨即轉target,拍劇時遇到純情陳凱琳,直情生滋貓入眼,加上陳凱琳又特別鐘意老男人,展鵬大陳凱琳14年,啱晒何車。

話哂陳展鵬係娛樂圈撈咗咁耐,梗係把握機會教人做戲,俾啲意見,日子耐咗,展鵬同陳凱琳就咁秘密撻著三個月。最後係點? 你都見啦,陳凱琳係同鄭嘉穎一齊囉,據知鄭嘉穎知道咗呢個消息之後,㷫過辣雞,話晒全世界都以為佢係處女陳凱琳入咗娛樂圈嘅第一位男朋友喎,依家變咗著人舊鞋,唔嬲就假啦! 而且,個處呢?

鍾意就快D Share啦!