網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月1日 星期二

黃心穎狠撇李思捷 七夕密會型男 思捷,黃心穎,心穎,,李思捷



新一代宅男女神黃心穎自從2012奪得香港小姐亞軍後,工作可謂浪接浪,只得26歲,不單只識上位,仲好識冧人,難怪可以極速成為大台當紅花旦。半年前,心穎bb先被傳出與花心王李思捷秘密撻著,但估唔到佢咁快就換咗畫,已經火速戀上高版方力申!

日前,心穎bb被周刊影到,七夕當晚與男友喺又一城食「情人節」晚餐,雖然二人沒有親密動作,男方更全程將手放喺身後,但就喺等位期間不斷四目傳情,互相冧笑,極度甜蜜,兩人用餐半小時就離開餐廳。

其實心穎bb今個月喺微博已經上載咗張以手擺出「 LOVE」字樣嘅相,又學陳妍希BB,單手擺出半個心形隔空傳情,唔通喺想暗示自己已經有新戀情?有新歡咪大方認咗佢囉,唔洗咁神秘喎!
心穎bb今個月喺微博已經上載咗張以手擺出「 LOVE」字樣嘅相。
又單手擺出半個心形隔空傳情,唔通喺想暗示自己已經有新戀情?
鍾意就快D Share啦!