掃呢頁CODE去手機

2015年9月15日 星期二

徐若瑄凌晨餵奶:已經進入休想睡飽的日子 徐若瑄,





其他影片:>>






40歲嘅台灣靚媽徐若瑄(Vivian),上個月13日剖腹產下囝囝Dalton(小V寶),不經不覺囝囝已經滿月,而Vivian繼續喺facebook分享媽媽經,今日凌晨佢又出動喇,喺fb上載抱住小V寶嘅母子合照,Vivian表示生完BB後,睡眠時間大幅縮減,瞓覺時間幾乎只有2小時,令佢大呼吃不消。

徐若瑄表示,0依家小V寶幾乎每3小時就飲一次奶,今凌晨1點多,佢就醒來哺乳,無論係揼奶或親餵,前後準備時間將近1小時,而且一天之中仲要花時間與老公、繼女培養感情聊天,剩下可以瞓覺嘅時間,最長只有約2小時,佢忍唔住咁講:「做完這些就算我練會立刻昏睡法,也根本沒剩甚麼時間睡覺,我想我已經進入休想睡飽的日子了」。

雖然徐若瑄看起來相當疲憊,但就掛住已為人母幸福笑容,佢話:「媽咪們妳們太強了!敬女人…兒子,只要你健康就好,我拚了」!

徐若瑄表示現時每天只睡到兩小時。(徐若瑄fb圖片) 靚B﹗(徐若瑄fb圖片) 徐若瑄又喺fb吐心聲呀﹗(徐若瑄fb圖片)
鍾意就快D Share啦!