掃呢頁CODE去手機

2015年9月19日 星期六

鍾麗緹生日 張倫碩愛的宣言晒婚照? 張倫碩,鍾麗緹,鍾麗,



張倫碩趁住鍾麗緹生日,喺網上大放閃光彈!但左邊張相好似結婚相喎!

next 1/1 pre

張倫碩超有心加effects,仲要話「我搞笑就是因為你的笑容」,肉麻到呢…

next 1/1 pre

之後鍾麗緹又深情回應對方,盲

next 1/1 pre

「凍齡女神」鍾麗緹早前宣布同比自己細12歲嘅張倫碩拍拖後,呢對姐弟戀火速成為熱話。但兩人都唔計較旁人眼光,經常公開大放閃彈,令人羨慕!

而今日係鍾麗緹嘅44歲生日,身為男友嘅張倫碩當然識做為佢慶祝生日張倫碩今日凌晨上載與對方嘅合照,佢將女友擁入懷中,相中又加上心型圖案,而兩人嘅衣着打扮,非常似影婚紗相。張倫碩更肉麻留言稱對方係「人魚公主」:「生日快樂我的人魚公主。希望你的眼淚都是因為幸福。希望你的笑容永遠在你的臉上。雖然…但是…所以…如果愛…勇敢愛!」

而當事人鍾麗緹都回應男友貼文,仲稱對方做「甜心寶貝兒」,佢留言:「因為你我希望我的笑容,可以永遠在我的臉上,我知道因為你我的心會永遠很幸福所以,因為愛,我會繼續勇敢的愛,深深的愛,無條件的愛。」對於呢番咁肉麻嘅告白,網民都話太誇張,仲話:「被閃盲了!」

鍾意就快D Share啦!